vrijdag 15 december 2017

Beauty: Jeffree Star - Holiday collectie 2017


Daar is dan eindelijk de review van de Jeffree Star holiday collectie.
18 november bestelde ik de lipsticks en afgelopen week kwamen ze eindelijk binnen.
Ik bestelde drie prachtige kleuren uit de collectie.
Benieuwd naar deze prachtige lipsticks?
Klik dan snel op lees verder!


Wat een prachtige verpakking , echt geweldig!
Ik was meteen verliefd toen ik de lipsticks binnen kreeg.
Ik bestelde de volgende kleuren:
Berries On Ice - Deep berry magenta shade.
Human Nature - Dark mauve nude
Medusa - Unique blue-grey hybrid



De applicator is het precies zoals ik gewend ben van Jeffree Star.
Het is een fijne applicator wat de lipstick mooi aanbrengt.
Hij volgt mooi de vorm van je lippen waardoor je een strakke lijn kan zetten.
Nu ik de review schrijf word ik weer verliefd op de prachtige verpakking!


Van boven naar onder de swatches van:
Human Nature
Medusa
Berries On Ice.

Human Nature
Dit is echt mijn soort kleur , een prachtige donkere mauve tint.
Het is een donkerde meer bruine versie van Androgyny.
Hij dekt in 1x perfect en heeft een goede pigmentatie.
Hij heeft de zelfde houdbaarheid als wat ik gewend ben van Jeffree Star lipsticks.
Dit kleurtje is alvast een succes!


Medusa
Een prachtige donker grijze kleur met blauw/paarse ondertoon.
Dit is niet een kleurtje wat ik zo dagelijks draag.
Maar het is wel echt een prachtige kleur.
Hij heeft een goede pigmentatie en dekking , hij is even fijn als de andere JS lipsticks.
Ook dit kleurtje is een succes!


Berries On Ice
Als laatste deze prachtige berry/paarse kleur.
Dit is echt een kleur die bij me past , helemaal met mijn paarse haar.
In de reveal video vertelde Jeffree al dat dit kleurtje wat meer werk nodig had.
Je hebt 2 lagen nodig om hem mooi dekkend te krijgen.
Ik zelf vind dit geen probleem.
Dit kleurtje heeft gewoon de houdbaarheid zoals de andere lipsticks van JS.
Ondanks dat hij wat minder goed aanbrengt is dit kleurtje een succes!

Zo dit waren de 3 kleuren die ik gekocht heb van de Jeffree Star Holiday collectie.
Stuk voor stuk prachtige kleuren die ik met veel liefde draagt.
Mijn favoriet van de 3 kleurtjes is toch Human Nature.
Ze zijn alle drie fijn in gebruik en blijven goed zitten.
Jeffree Star is te koop via zijn eigen website of in NL te koop via The Make-up Spot.
Ze zijn dierproefvrij en vegan!

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hebben jullie liquid lipsticks van Jeffree Star? 

1 opmerking:

  1. Lekker glinsterend allemaal die verpakking. De kleuren staan je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx