donderdag 14 december 2017

Beauty: Lush Jelly Masker


Sinds een tijdje heeft Lush Jelly gezichtsmasker in het assortiment.
Ik was erg nieuwschierig en bestelde via de Engelse lush een masker.
Na verschillende reviews gelezen te hebben kwam ik uit bij The Birth Of Venus variant.
Benieuwd naar dit masker?
Klik dan snel op lees verder!


Ze zitten in de zelfde formaat verpakking als de verse maskers van lush.
Ik vind dit een fijn formaat , zo heb je niet teveel product.
Lush omschrijft dit masker als volgt:
Na het gebruik van The Birth of Venus jelly mask voel je je als herboren. Dit gezichtsmasker is een echt kunstwerk: vers zeewater verfrist, lavendelolie kalmeert en roos absolue brengt je huid in balans. Carrageen zeewiergel werkt bijzonder verzachtend, voor een huid om in te lijsten zo mooi en zacht.


De ingrediënten:
  • Verse Rozenblaadjesinfusie
  • Kaoline (Kaolin)
  • Glycerine
  • Propyleen Glycol
  • Vers Zeewater (Aqua)
  • Talc
  • Carrageenextract
  • Lavendel Absolue (Lavandula angustifolia)
  • Blauwe Kamille-olie (Chamomilla recutita)
  • Olibanumolie (Boswellia carterii)
  • Mirre Resinoïd (Commiphora myrrha)
  • *Linalool
  • Parfum
  • Kleurstof 42090



Volgens Lush moet je het masker zo gebruiken:
Om deze jelly tot een gezichtsmasker om te toveren neem je een stukje jelly in je droge handen en wrijf je het tot een soort pasta. Breng aan op je gezicht, laat 5 tot 10 minuten intrekken en spoel af met warm water of een washandje.
Ik zelf meng een beetje van het masker met water , dit vind ik prettiger werken.
Het is wel even een klusje het aanbrengen van dit masker.
Maar eenmaal op je huid valt het er niet meer af gelukkig. 


Eenmaal het masker aangebracht voelt hij fijn op mijn huid.
Dit masker ruikt ook erg lekker.
Na 15 minuten spoel ik het masker af met lauwwarm water.
Ik merk eerlijk gezegd niet heel veel aan mijn huid na dit masker.
Op zich ziet mijn huid er rustiger uit maar verder heeft niet veel gedaan helaas.

Ik zou ook niet zo snel een jelly masker proberen.
Ze zijn echt niet handig in gebruik vind ik.
De jelly masker zijn online of in de winkels van Lush te koop.
Dit masker kost 10,50 euro per stuk , er zijn nog meerdere varianten van de Jelly Maskers.
Lush is uiteraard dierproefvrij.

Q: Heb jij ervaring met de Jelly Maskers?

1 opmerking:

  1. Het lijkt me wel een grappig masker om eens geprobeerd te hebben maar als het niet zoveel doet voor de huid dan zal ik hem niet zo snel kopen :')

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx