maandag 18 december 2017

Weekly Diary #50 Selfies , Lekker eten & Tommy



Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was weer een leuke week.
Een week met pakketjes en lekker eten.
Deze week loopt van zondag 10 december tot en met zaterdag 16 december.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag
 We beginnen de dag met een selfie , ik draag Human Nature van JS.
Daarna nog een selfie samen met mijn vriend.
's Middags typte ik wat artikelen , ondertussen nam ik een kopje thee met een Ferrero Rocher.
's Avonds aten we heerlijk zelf gemaakte gebakken aardappelen met tartaar en wortel/doperwt.
Het ziet er misschien niet heel smakelijk uit maar het was echt heerlijk!


Maandag
Vandaag besloot ik lekker te ontbijten met yoghurt en muesli.
Toen ik naar huis ging rond 18:00 sneeuwde het behoorlijk , het was gewoon niet te doen op de fiets.
Overal op Instagram zag ik allemaal leuke sneeuw foto's.
Nou bij niet ik hou echt niet van sneeuw!
Ik had geen zin meer om te koken door die sneeuw dus ik at lekker een patatje.
Als "toetje" nam ik nog een ferrero rocher.
Ondertussen keek ik Voetbal Inside.


Dinsdag
Heerlijk rustig begin van de dag met Tommy.
Na mijn ontbijt ging ik meteen door naar de sportschool , was weer een fijne workout.
's Middags keek ik de laatste 2 afleveringen van The Sinner , echt een goede serie zeg.
Na 15:00 kon ik mijn pakketje op halen bij het postkantoor , ik heb mijn eerste Sugarpill lipstick gekocht.
Wederom plaatste ik vandaag weer een selfie , dit keer met Medusa van JS.
Ik was weer een avondje alleen thuis dus ik bestelde heerlijk Mexicaans eten.
's Avonds was het tijd voor de wedstrijd van AZ , helaas het werd 1-1.
Maar we hadden nog kunnen verliezen dus ik ben blij met de uitslag.


 Woensdag
Vandaag maakte ik alleen deze twee foto's van Tommy.
Hij kwam gezellig bij me liggen tijdens het ontbijt en 's avonds wou hij dolgraag een stukje eierkoek.


Donderdag
Nadat ik 's ochtends mijn moeder had geknipt genoot ik lekker van een middag thuis.
Ik nam als lunch heerlijk yoghurt met muesli en keek ondertussen Riverdale.
Tommy besloot lekker dichtbij mij te zitten , nou eigenlijk dichtbij de yoghurt haha.
Gister hadden we de kerstpakketten gehad op mijn werk.
Net zoals afgelopen 2 jaar kregen we een bol.com cadeau kaart.
Ik bestelde deze 2 boeken die ik al een tijdje wou hebben.
's Avonds was het tijd voor de halve finale van Expeditie Robinson.
Soundous zit gewoon in de finale , hoen dan!??!!?!?!?!


Vrijdag
Vandaag maakte ik niet veel foto's.
Ik werkten van 10:00 tot 20:00.
Daarna gingen we op tijd richting bed en begon ik met mijn nieuwe boek.


Zaterdag
Laatste dagje werken en dan heerlijk weekend!
Ik haalde meteen mijn make-up eraf en vond het tijd voor een gezichtsmasker.
Daarna keken we samen HP deel 6 en aten de nacho ovenschotel van Sonja Bakker.

Zo dit was weer een leuke week!
Aankomende week word een erg drukke werkweek.
Ik moet extra werken vanwege de kerstdrukte op mijn werk.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Hoe was jullie week?

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx