vrijdag 24 maart 2017

Lifestyle: I'm Engaged tag!


Voor de gene die mij volgen weten het al ik ben verloofd!
Ik vond het wel leuk om hier een artikel over te maken.
Ik zocht op internet naar blog tags over verloofd zijn maar ik kon er geen vinden dus ik besloot er zelf een te maken.
Dus vandaag deel ik mijn zelf gemaakte tag met jullie!
Benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!

1. Hoe was het aanzoek?
Het was met Valentijnsdag , we gingen gezellig met ze tweeën uiteten.
Toen we aan het hoofdgerecht bezig waren merkte ik dat hij niet erg aan het eten was.
Dit vond ik al raar dus vragen of er wat was haha!
Toen hij begon hij over onze relatie hoe het gaat allemaal.
En daarna ging hij op ze knie en stelde hij de vraag.
Uiteraard zei ik volmondig ja!

2. Zag je het aankomen?
Nee , ik zag het totaal niet aankomen.
Ik had geen enkel idee dat hij het van plan was , dus het was echt een verassing.
Hij heeft het goed verborgen gehouden.

3. Hoe lang zijn jullie samen?
Inmiddels zijn we 4 jaar samen!
We wonen ook bijna 4 jaar samen , we gingen namelijk al na 2 maanden samenwonen!


 4. Hoe ziet de ring eruit?
Zie foto hierboven!
Ik vind het echt een prachtige ring , hij heeft een mooie uitgezocht.

5. Nu begint het plannen , hebben jullie al een datum?
De precieze datum die we graag willen hou ik nog even voor me.
Maar het word de zomer van 2018 in ieder geval!
Ik wil wel een grote kans hebben op een mooi zonnetje die dag dus daarom hebben we gekozen voor de zomer gekozen.
Alhoewel je het nooit zeker weet in Nederland haha

6. Hoe zie jij je bruiloft voor je?
Het liefst willen we overdag de ceremonie voor familie , daarna met de familie ergens lekker dineren.
En dan 's avonds een feest met vrienden en familie.

7. Al ideeën voor de huwelijksreis?
 We hebben samen al wat ideeën over de reis.
We zitten tussen twee keuzes in maar dit hoeven gelukkig nu nog niet te boeken dus nog even bedenk tijd.
Zolang we maar samen zijn vind ik het goed!

Zo dit waren mijn vragen en antwoorden van de I'm Engaged tag!
Als je nog andere vragen heb hoor ik het graag.
Verder mag iedereen deze tag overnemen.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

4 opmerkingen:

  1. wat heb je een leuke tag bedacht! echt heel leuk, nu lekker met de voorbereidingen aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke tag!! :) leuk bedacht!!! Haha als ik verloofd zou zijn neem ik deze tag over van je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag heb je bedacht! En mooie ring ook zeg! Wij zijn ook al best snel samen gaan wonen, wij wisten na 3 maand dat we dat wilden en met een half jaar hadden we ons eigen huisje. Ben echt blij dat we niet langer hebben gewacht.
    Geniet van de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt een leuke tag bedacht (en leuk ingevuld)! Het is mooi dat je het aanzoek totaal niet had verwacht, super romantisch ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx