maandag 27 maart 2017

Weekly Diary #13 Food , Sporten , TV kijken.



Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary!
Afgelopen week genot ik van het mooi weer , ging ik weer sporten en uiteraard een bezoekje aan de bioscoop.
Deze week loopt van zondag 19 maart tot en met zaterdag 25 maart.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag
Mijn lush stash groeit erg snel dus het was tijd voor een mandje waar ik alles mooi in kan zetten.
Als eerst een food foto van mijn lunch , drie heerlijke craccottes , dit smaakte erg lekker.
Daarna was het tijd voor AZ tegen ADO , eindelijk heeft AZ weer eens gewonnen.
Tijdens de wedstrijd was het ook tijd voor het avond eten.
Dit keer stond er een heerlijke soep en tosti op het menu.
´s Avonds keken we de laatste film van de Harry Potter reeks.


Maandag
De nieuwe werkweek is weer begonnen.
Vandaag stond er op het menu van Sonja zelfgemaakte lasagne.
Wat was dit lekker zeg!
Daarna keken we nieuwste aflevering van The Blacklist en het laatste stukje van Voetbal Inside.


Dinsdag
We begonnen de dag met een heerlijk uurtje sporten , dit voelde weer goed!
Na het sporten genoot ik van een heerlijk lunch , dit keer mocht ik 2 crackers met wat druiven erbij.
Na de lunch gingen we even de stad in , ik kon mijn oude bril ophalen.
Ook gingen we even de H&M binnen , ik kocht twee lente/zomer tops.
En na jaren pas ik weer maat M , een trots momentje!
's Avonds keken we De Slechtste Chauffeur van NL.
Daarna gingen we op tijd naar bed , ik was op een of andere manier erg moe.


Woensdag
Vandaag maakte ik alleen deze foto van Toby die lief bij mij lag.
Ik werkte een dagje tot 18uur en voor de rest hadden we een rustige avond.


Donderdag
We begonnen de dag in de sportschool.
Aangezien ik nog spierpijn in mijn armen en schouders , besloot ik dat het vandaag legday was.
Na het sporten nam ik een fijn gezichstmasker van Lush.
Ondertussen lag Toby gezellig bij me.
's Avonds was het eindelijk tijd voor DE aflevering van Temptation Island.
Eindelijk gebeurde er wat haha!


Vrijdag
Vandaag werkte ik weer een dagje tot 19uur.
Verder hadden we een rustige avond , we keken The Big Bang Theory.
Ondertussen at ik een zakje Snack a Jacks.


Zaterdag
Vandaag maakte ik maar 1 foto , ik werkte die dag tot 17uur en verder deden we niet veel.
De enige foto die ik maakte was mijn lekkere lunch , het smaakte goed.

Zo dit was weer een leuke week!
Een week waarin ik heerlijk gesport heb , lekker volgens Sonja gegeten heb.
Het was voorderest een rustige week.

Bedankt voor het lezen , ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat>3
Q: Hoe was jullie week?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke week weer!! :) Enne goed bezig met het sporten!! Mijn week was iets beter dan andere weken gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent echt goed bezig met sporten en Sonja Bakker zeg! Dan mag je jezelf inderdaad wel belonen met wat nieuwe kleding ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx