donderdag 23 maart 2017

Beauty: Lush Moederdag review


Laatste deed ik mijn eerste bestelling bij de Lush UK.
Ik bestelde verschillende items waaronder deze 2 producten uit de Moederdag collectie.
Inmiddels denk dat deze collectie zeer binnenkort in de Nederlandse winkels ligt dus is het tijd voor de review.
Ben je benieuwd naar deze twee producten?
Klik dan snel op lees verder!


Ik wou al een langere tijd bestellen bij de Lush UK en toen daar de Moederdag collectie al online stond besloot ik dat het tijd was voor een bestellingen.
Uit de Moederdag collectie bestelde ik de volgende twee items:
Pink Custard Shower Jelly 250 gram.
Yummy Mummy Shower Cream 100 gram.

Het was wel spannend om zonder iets geroken te hebben tocht de producten te bestellen.
Maar de omschrijvingen klonken erg goed dus ik nam de gok.





We beginnen met de Pink Custard Shower Jelly.
Ik had in Londen al 2 shower jelly's gekocht alleen nog nooit gebruikt.
Dus ik was erg benieuwd hoe je ze het beste kan gebruiken en hoe ze zijn.

Lusk UK omschrijft hem als volgt:
What do you get if you mix jelly and custard? No, not a strange dessert hybrid that’s better left in the bowl, but a pudding-sweet delight that smells as scrumptious as it sounds.
This is no school-dinner reject - it’s for washin’ not gobblin’! Swish and swipe its tantalising tonka and lavender jiggliness over your wobbly bits and make showering as fun as it was way back when. 
 Klinkt allemaal erg goed en de ingrediënten klonken ook erg goed qua geuren.
De shower jelly is mooi roze van kleur , meteen een groot pluspunt haha!
Eerst heb ik geprobeerd een stukje eraf te halen om te gebruiken , dit was geen succes haha
Daarna heb ik de hele jelly gepakt en hem direct op mijn huid in gesmeerd , dit ging een stuk beter.
Wanneer je hem direct op je huid smeert voelt hij fijn aan en krijg je in contact met water genoeg schuim.

Ik ben slecht in het omschrijven van geuren maar ik doe mijn best.
Bij Pink Custard ruik je duidelijk de lavendel geur gecombineerd met een vanille geur.
Normaal ben ik niet zo fan van lavendel geuren maar door de combinatie met vanille ruikt het erg lekker.




Nu is de shower cream Yummy Mummy aan de beurt.
Deze zal in ieder geval makkelijker in gebruik zijn haha!
Ik heb al vaker shower gels/creams gehad van Lush en ze zijn altijd erg fijn!

Lush UK omschrijft hem als volgt:
Sometimes a hug is all you need - and this embrace of sweet tonka absolute and conditioning Fair Trade organic cocoa butter is the perfect way to get your fix.
Luxurious lathers of Brazilian orange and geranium oils will leave skin prettily perfumed with their nostalgic floral fragance. Add a decadent drizzle to your morning routine for a paradisiacal pamper. 
 Wederom dacht ik meteen die lijkt mij ook fijn in gebruik en lekker ruiken.
 En die kleur is ook echt fantastisch , altijd fijn de mooie kleuren bij Lush producten.
Yummy Mummy ruikt zoet maar niet mierzoet zoals Snowfairy.

Een meer volwassene zoete geur zou ik zeggen.

Ik ben met beide producten erg blij , ze toveren mijn douche elke keer tot een lekker ruikend feestje.
Ik gebruik ze beide met veel liefde.
Als de producten in Nederland te koop zijn , wil ik misschien nog wat van beide kopen.
Ze zijn een fijne toevoeging op mijn groeiende Lush stash!

De shower cream Yummy Mummy kost voor 100 ml 4.95 pond.
De shower jelly Pink Custard kost voor 250 ml 8.50 pond.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Wat is jullie favorieten lush product?


4 opmerkingen:

  1. Oeh die Pink Custard shower jelly kende ik nog niet. Lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben wel heel erg benieuwd naar zo een shower jelly dat heb ik nog nooit gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh die knalroze shower jelly! Ziet er niet alleen leuk uit maar lijkt me ook super fijn!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx