maandag 10 november 2014

Instagram Diary #37


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe instagram diary.
Afgelopen week was een leuke week , met als hoogte punt een dagje Texel met me vriend.
Benieuwd hoe me week verder was?
Klik dan snel op lees verder!


Ik ben echt dol blij met me nieuwe sleek palette.
Je kan er echt heel veel mooie looks mee maken.
Inmiddels is de review ook al online gekomen , je kan hem hier lezen.


Even lekker een ontbijtje op me vrije dag.


Maandag werd mijn gewonnen goodiebag bezorgt.
Echt een super mooi pakket , ik ben er echt heel blij mee.
Het volledig pakket kan je hier bewonderen.


Afgelopen dinsdag besloten ik en me vriend spontaan om gezellig een dagje naar Texel te gaan.
Na wat gedoe met de heenweg hebben we een gezellige dag gehad.


Tijdens het wachten op de boot dronken even lekker een kopje thee in Den Helder.
Ik had deze heerlijke thee van pickwick.
Ik hou echt van deze thee , alleen zo jammer dat je deze thee niet in de winkel kan kopen.
Hij is alleen te koop bij een groothandel en daar kan je alleen kopen met een eigen bedrijf.
Heel jammer weer haha


Donderdag zouden we lekker spruitjes met aardappelen en spekjes eten.
Helaas kreeg ik door de spekjes last van mijn darmen dus heb me eten laten staan.
En maar wat yoghurt en muesli gegeten.


Zaterdag ging ik gezellig uit eten met me collega's.
Na het lekkere etentje at ik samen met me vriend een heerlijke Magnum.
Met de wedstrijd Nac-AZ op , gelukkig AZ heeft gewonnen!

 
Voor de zondag middag ik blog dag op de planning staan.
Even lekker vooruit schrijven en andere blogs lezen.


Tommy had weer een nieuwe lig plek gevonden.
Hij ligt altijd op de meest rare plekken.

Zo dit was weer een leuke week!
Ik ben erg benieuwd wat aankomende week brengt.
Hoe was jullie week?

10 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Ik had zaterdag mijn blogdag, naast huiswerk maken zat ik ondertussen ook wat blogberichten in te plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt leuke week zo te zien!!! En leuk om zo via instagram een week in foto's op je blog te doen!! Leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha je kat ligt er weer heerlijk comfy bij! Leuk zo'n dagje weg met je vriend :) En wat stom zeg, dat ze die thee niet in de winkel verkopen! Balen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! En lekker zeg.. die magnum :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx