dinsdag 11 november 2014

Beauty: Essence silky touch blush


Vandaag heb ik een review voor jullie van deze mooie blush van het merk Essence.
Benieuwd welke kleur het is en wat ik van deze blush vind?
Klik dan snel op lees verder!





Zoals je kan zien heb ik voor de kleur 10 Adorable gegaan.
Een mooie zacht roze kleur.
Ik zocht al tijd een meer subtiele roze blush , aangezien ik voornamelijk opvallende blush kleuren heb.
Daarom is dit kleurtje een mooie afwisseling.
Ik ben erg benieuwd naar de pigmentie en hoe hij me staat.




Echt een mooie subtiele roze kleur , ik ben er nu al dol op.
Past erg mooi bij een drukke ooglook.
 Laten we snel kijken hoe de blush op me gezicht eruit is.



Ik ben echt heel blij met deze blush , hij geeft een mooie roze glans aan me wangen.
(Ik moet er wel even bij vermelden dat ik wel een highlighter boven me blush heb gebruikt namelijke de MUA highlighter)
Net even een extra kleur aan je wangen dat je er een stuk vrolijker uit ziet al zeg ik het zelf.
De blush is erg prettig in gebruik , hij is heel goed om op te bouwen.
Je kan hem zowel subtiel als wat heftiger aan brengen.

Deze mooie blush is te koop bij Kruidvat of Trekpleister met een Essence schap.
Hij is te koop voor een heerlijk budget prijs van: €2,59
 

8 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook en ik vind hem echt fijn! Wat zit je make-up goed hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kleurtje! Hij staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie blush! Die glans is ook heel mooi <3 (buiten de MUA highlighter om ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat je heel goed, ik heb hem ook en vind hem super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een mooi kleurtje! Ik heb uit deze lijn twee andere kleuren, die vind ik ook erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een hele mooie zachte tint, hij staat je heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx