zondag 9 november 2014

Beauty: Dr. van der hoog Masker


Het is weer tijd voor een review van een heerlijk Dr. Van Der Hoog masker.
Dit keer het Creamy Coconot masker.
Benieuwd naar dit masker?
Klik dan op lees verder.



Dit masker verzorgd je huid en heeft een vocht regulerende werking.
Na gebruik van dit masker voelt je huid heerlijk schoon en fris aan.
Klinkt erg veelbelovend!



Dit masker is erg prettig in gebruik.
Persoonlijk vind ik hem niet echt ruiken naar coconut maar hij ruikt zeker niet verkeerd.
Hij voelt erg prettig en fris aan op je huid terwijl hij in werkt.
Ook na gebruik voelde me huid erg op gefrist aan.
Verder vond ik dit masker niet veel extra doen voor me huid.
Ik ben wel tevreden over dit masker alleen kies ik voor de volgende keer wel een andere.


5 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat 't maskertje niet veel extra doet voor je huid! Gelukkig rook 't in iedere geval wel lekker :p xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat hij niet helemaal doet wat je ervan hoopte. Ik heb een ander maskertje gebruikt van deze serie en die vond ik wel heel fijn. Ik ben de naam alleen even kwijt :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat hij niet iets extra's doet! Hij ziet er wel heerlijk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ie niet echt naar kokos ruikt, en dat ie niets extra's doet.
    Toch wil ik hem wel een keertje zelf proberen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx