maandag 19 februari 2018

Weekly Diary #8 Uiteten , Nieuwe Vans & Lipstick


Het is weer tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was een leuke week.
We gingen lekker uiteten en ik kocht een nieuw paar Vans.
Deze week loopt van zondag 11 februari tot en met zaterdag 18 februari.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag
We haalden heerlijk kokosmakronen met chocolade , erg lekker waren ze!
Mijn haar word al aardig lang , inmiddels kan ik een klein vlechtje in.
's Avonds stond er heerlijk Mexicaans eten op de planning.
Daarna gingen we op tijd richting bed en keek ik een paar afleveringen van Grey's Anatomy.


Maandag
Een nieuwe werkweek is weer begonnen , ik vond het tijd voor een werk-selfie.
Op het menu stond vanavond heerlijk spaghetti , het smaakte erg lekker.
's Avonds nam ik nog een eierkoek als tussendoortje , Tommy wou hem graag hebben haha.


Dinsdag
Ik begon de dag gezellig met Tommy en Toby in bedje.
Daarna was het tijd voor de sportschool , het was weer een fijne work-out!
Tijd voor een selfie met mijn nieuwe shirt van de Primark.
De rest van de middag keek ik Grey's Anatomy en werkten ik aan mijn blog.


Woensdag
Vandaag zijn we alweer 1 jaar verloofd , wat gaat de tijd toch snel.
Om dit te vieren en vanwege Valentijnsdag gingen we samen uiteten.
We gingen uiteten bij Lindetuin , het was echt een gezellige avond.
Ik heb er een hotspot artikel over geschreven , je kan het hier terug lezen.


Donderdag
Wederom begon ik mijn vrije dag in de sportschool.
Het was weer een fijne work-out!
Ik ging even de stad en kwam thuis met een paar nieuwe Vans.
's Avonds was het weer tijd voor Temptation Island , het was een goede aflevering haha!
Ondertussen had ik lekkere borrelnootjes erbij.


Vrijdag
Vandaag werkten ik tot 21:00 uur.
Thuis nam ik nog even een kopje thee en genoot ik van het gezelschap van Tommy en Toby.


Zaterdag
Vandaag kwam mijn nieuwe Jeffree Star lipstick binnen , review volgt uiteraard snel!
's Avonds was het tijd voor een cheatmeal , ik had pizza en een magnum pint ijsje.
Ondertussen keken we het eerste deel van AZ , ze hebben gewonnen met 1-3 gelukkig!
's Avonds gingen we naar de bioscoop toe , Black Panther werd het deze keer.
Het was een goede film!

Het was weer een leuke week , met leuke nieuwe aankopen.
Aankomende week is weer een gewone werkweek.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Hoe was jou week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx