vrijdag 16 februari 2018

Hotspot met Jorinda: Valentijnsdag bij de Lindetuin


Na een lange tijd heb ik weer een nieuwe Hotspot artikel voor jullie.
Met Valentijnsdag ging ik gezellig uiteten met mijn vriend.
Ik vond dit z'n leuk plekje dat ik hem wou delen met jullie.
Benieuwd? Klik dan snel op lees verder!



Speciaal voor Valentijnsdag kreeg elke stel een rode roos.
Dit vond ik een leuk detail.

Bij de Lindetuin kan je per ronde 1 gerechtje bestellen.
Het zijn net zoals bijvoorbeeld La Cubanita kleine porties.
Je hebt keuze uit koude en warme gerechten.
Er is geen limiet qua tijd hoe lang je mag zitten , de laatste bestelling word om 21:45 opgenomen.


Carpaccio/Kipsaté/Kaasloempia's/Cremé Brulee

Dit is een greep uit de gerechten die ik had gegeten.
Stuk voor stuk heerlijke gerechten in fijne kleine porties.
Waardoor je gezellig een avondje kan zitten en niet snel vol zit.
Het was vanwege Valentijnsdag druk maar de wachttijden waren niet te lang vond ik.

We hebben een gezellige avond gehad met lekker eten.
We komen hier zeker nog een keer terug.
Als je benieuwd ben naar dit restaurant of de menu kaart neem dan een kijkje op hun website: www.restaurantlindetuin.nl

1 opmerking:

  1. Lekker zeg! Leuk ook zo'n hotspot. Maar wel jammer dat je maar één ding per ronde kunt bestellen. Vind ik toch wel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx