maandag 4 december 2017

Weekly Diary #48 Lekker eten & Nieuwe Items


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary!
Afgelopen week was een leuke week!
Een week met nieuwe fijne items en lekker eten.
Deze week loopt van zondag 26 oktober tot en met zaterdag 2 december.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!


Zondag
Heerlijk rustig dagje vandaag!
's Middags werkten ik weer aan wat nieuwe artikelen voor mijn blog.
Ik had gister nog bescheiden een jeans en deze blouse gekocht bij de BF sale van de H&M.
Ik zag deze blouse en was meteen verliefd.
's Avonds keken we deel 2 van Harry Potter en aten ondertussen lekker pannenkoeken.

Maandag
Na het werk was het tijd om mijn paarse punten weer te kleuren.
De paarse kleur was weer erg vaal geworden.
Na het werk keken we weer Voetbal Inside.

 
Dinsdag
We begonnen de dag bij de tandarts , het was weer tijd voor de halfjaarlijkse controle.
Na het sporten ging ik meteen door naar de sportschool , was weer een goede workout.
's Middags ging ik even de stad in en kocht wat heerlijke items bij de TBS.
Verder plaatste ik een selfie met mijn tattoo en een foto waar je duidelijk mijn paarse punten kan zien.
Mijn vriend ging naar een concert vanavond dus ik had het rijk voor mij zelf.
Ik bestelde lekker Mexicaans eten en keek nieuwe afleveringen van The Sinner.


Woensdag
Na een dagje werken hadden we een rustig avondje.
Heerlijk op tijd op bedje liggen.
Ik nam nog lekker een eierkoek , Tommy is hier echt dol op!


Donderdag
We begonnen de dag weer in de sportschool!
Tijdens de lunch lag Toby erg lief naast me.
's Middags tussen de buien door speelde ik nog even Pokemon en met succes!
's Avonds was het weer tijd voor de nieuwste Expeditie Robinson.
Zo jammer dat Herrold eruit is , ik hoopte stiekem toch op Roeland.


Vrijdag
Vandaag had ik weer een lange dag werken tot 19uur.
Eenmaal thuis lag er een fijn pakketje op mij te wachten.
Ik had wat heerlijke Snow Fairy producten besteld bij Lush UK.
Tommy kwam weer gezellig bij ons bedje liggen voordat we gingen slapen.


Zaterdag
Laatste dagje werken alweer!
We aten vandaag heerlijk zelfgemaakte broodje hamburger met heerlijke sla erbij.
Dit is altijd zo lekker!
's Avonds keken we deel 3 van Harry Potter met wat lekker chipjes erbij.
Wederom een foto van Tommy haha!

Zo dit was weer een leuke week!
Aankomende week ga ik gezellig uiteten met mijn collega's.
Verder staat er nog niet veel op de planning.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Hoe was jou week?

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Die burger ziet er erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe is the sinner? ik ben daar wel erg benieuwd naar. Ben ook erg benieuwd naar de body spray van lush

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx