vrijdag 1 december 2017

Beauty: The Body Shop british rose masker


Op de boot van Duitsland naar Kopenhagen kocht ik een aantal producten van The Body Shop.
Ik kocht onder andere een gezichtsmasker van de British Rose collectie.
Ik heb hem inmiddels al een paar kunnen testen en vandaag is het tijd voor de review.
Dus ben je benieuwd naar dit masker?
Klik dan snel op lees verder!



Laat je huid stralen met onze British Rose Fresh Plumping Mask. Dit 100% veganistisch en verkoelende gelmasker is geïnspireerd door oude Europese badrituelen en gemaakt van echte rozenblaadjes, rozenbottelolie en organic Community Trade aloë vera.
  • 100% vegan
  • Verkoelend gelmasker
  • Geformuleerd zonder parabenen, parrafine, silliconen of minerale oliën
  • Echte rozenblaadjes en extract van handgeplukte rozen uit het Verenigd Koninkrijk herstellen het vochtgehalte in de huid
  • Rozenbottelolie uit Chili, vol met herstellende Omega 3 en 6 om de huid te verstevigen
  • Biologische Community Trade-aloë vera uit Mexico, bekend vanwege de milde, kalmerende en verzachtende effecten op de huid


Het gelmasker komt in een mooi potje.
Ik vind het potje een mooie chique uitstraling hebben.
Het masker ruikt echt heerlijk , ik ben dol op de British Rose geur.
Ze hebben verschillende soorten masker in deze verpakkingen.
Het british rose masker sprak mij het meeste aan voor mijn huid.


Ik moest wel even wennen aan de structuur van het masker.
Het is meer een gelmasker waardoor aanbrengen wat lastiger is
Maar eenmaal aangebracht voelt hij fijn aan op mijn huid.
De geur is echt heerlijk.
Ik laat het masker ongeveer 15 minuten zitten op mijn huid.

Het afspoelen van dit masker gaat erg makkelijk.
Ik doe het met lauw warm water en dep daarna mijn huid droog.
Mijn huid voelt na dit masker zacht aan en ziet er wat rustiger uit.
Voor mijn onzuiverheden heeft hij niet veel gedaan helaas.

Het is een fijn masker die mijn huid goed verzorgt en hij ruikt erg lekker.
Hij is ook erg fijn in gebruik.
Ik zou hem alleen niet opnieuw kopen omdat er andere maskers van bijvoorbeeld Lush meer voor mijn huid doen als deze.
The Body Shop is dierproefvrij!
Dit masker kost 20euro


1 opmerking:

  1. Jeeeej vegan! Ik gebruik eigenlijk geen maskers meer, maar ik vind het leuk dat TBS het heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx