vrijdag 22 december 2017

Beauty: Opgemaakt December


De maand is bijna voorbij , dus tijd voor mijn opgemaakte items.
De laatste editie van dit jaar alweer!
Afgelopen maand heb ik voor mij doen niet zoveel producten opgemaakt.
Benieuwd naar de producten en wat ik ervan vind?
Klik dan snel op lees verder!


Fenty Beauty foundation
Echt een hele fijne foundation , zo jammer dat hij op is.
Volgend jaar heb ik waarschijnlijk weer een kans om hem te kopen dus dat ga ik ook doen.
Hij heeft de perfecte kleur en dekking voor mijn huid.

Essence LOTD mascara
Echt een fijne budget mascara.
Hij geeft echt een mooi effect aan mijn wimpers.
Deze zou ik zo opnieuw kopen.

NYX matte finish spray
Een fijne finish spray die goed zijn werk doet.
Alleen vind ik de dewy finish van NYX fijner , die ga ik volgende keer gebruiken.

Catrice Prime and Fine
Een fijne primer die een goede basis is voor mijn foundation.
Hij voelt fijn aan en geeft mijn huid geen puistjes door siliconen. 


Chloe parfum
Echt een fijn parfum die ik met liefde heb gedragen.
Voorlopig heb ik nog genoeg parfum dus zal ik hem niet opnieuw kopen.

Keune Silver reflex conditioner
Een fijne conditioner die mijn haar goed verzorgd en mijn kleur mooi hield.
Inmiddels heb ik geen asblonde punten meer maar paarse dus deze heb ik niet meer nodig.
Maar als ik weer asblond/grijs haar heb zal ik deze weer gebruiken.

Lush Yummy Yummy Yummy douchegel
Echt een fijne en lekker ruikende douchegel.
De geur was echt heerlijk!
Alleen de douchegel was erg dun van structuur dus lastiger in gebruik.


Baby shampoo
Ik gebruik altijd baby shampoo om mijn kwasten te wassen.
Deze deed goed zijn werk dus zou ik zo weer opnieuw kopen.

Jumbo deodorant
Een deodorant die fijn ruikt.
Alleen vond ik niet dat hij goed zijn werk deed.
Dus daarom zou ik hem niet opnieuw kopen.

Hema dagcrème 
Een fijne dagcrème die goed zijn werk doet en fijn werkt voor mijn huid.
Momenteel heb ik een dagcrème van TBS in gebruik maar als die op is koop ik deze van de Hema weer opnieuw.

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van de afgelopen maand.
Stuk voor stuk fijne producten.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Welk product heb jij voor het laatst opgemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx