donderdag 21 december 2017

Beauty: Favorieten 2017


Het jaar is bijna voorbij , dus tijd voor lijstjes en overzichten.
Vandaag deel ik mijn favorieten beauty items van het afgelopen jaar.
Benieuwd naar de items en waarom het mijn favorieten zijn?
Klik dan snel op lees verder!


Jeffree Star x Delicous lipstick & Princess Cut skin frost
Ik ben echt dol op de producten van Jeffree Star.
Met de kerst collectie van 2016 bestelde ik deze mooie lichtroze highlighter.
Sinds dien heb ik hem bijna dagelijks gebruikt , dit is zeker een favoriet van het afgelopen jaar.
De liquid lipsticks van JS zijn echt mijn ultieme favoriet.
Dit is een van de grootste favorieten van dit jaar: Delicious.

Beautyblender
Begin dit jaar besloot ik na lang twijfelen de Beautyblender te kopen.
En ik heb geen moment spijt gehad , echt een top aankoop!
Ik brengt mijn foundation perfect aan en is heel fijn in gebruik.
Sinds ik hem heb gekocht gebruik ik hem dagelijks.
Dus echt een favoriet van dit jaar.

Kat Von D x Sanctuary lipstick
Op vakantie in Denemarken heb ik flink wat nieuwe make-up gekocht.
Onder andere kocht ik eindelijk make-up van Kat von D.
De liquid lipsticks zijn echt heel fijn , dus die verdienen ook zeker een plekje in mijn favorieten.

Ofra x Amsterdam lipstick
Naast Kat von D kocht ik ook dit jaar voor het eerst producten van Ofra.
Ook dit zijn echt fijne liquid lipsticks.
Ze brengen erg fijn aan en voelen comfortabel aan.
Dit kleurtje Amsterdam is echt een groot favoriet.

Colourpop x Concealer
Dit is echt mijn favorieten concealer van dit jaar.
De kleur is perfect voor mijn huid.
Hij brengt fijn aan , geeft een mooi effect en heeft een goede dekking.
En het mooie is dat hij echt budgetproof is!
Deze hoort sowieso bij mijn favorieten.

Fenty beauty x Foundation
Tijdens mijn vakantie kocht ik ook de foundation van Fenty Beauty.
De make-up lijn van Rihanna was toevallig net te koop toen ik bij de Sephora was.
Ik was erg nieuwschierig dus besloot een foundation mee te nemen.
Wat een super fijne foundation is dit zeg.
Hij heeft een goede dekking , werkt fijn en een mooie finish.
Als ik volgend jaar de kans krijg koop ik sowieso een back-up van deze foundation.

Zo dit waren mijn favorieten van  2017.
Stuk voor stuk producten die ik met veel liefde gebruik.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Wat is jullie ultieme beauty favoriet van dit jaar? 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx