maandag 14 augustus 2017

Weekly Diary #33 Pokemon Go! , lekker eten en nieuwe items!


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary!
Afgelopen week was een leuke week , een week waarin ik weer normaal 4 dagen werkten.
Ook speelde we Pokemon Go en kreeg wat leuke bestellingen binnen.
Deze week loopt van zondag 6 augustus tot en met zaterdag 12 augustus.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!


Zondag
Heerlijk weekend!
We beginnen de dag met boodschappen en gaan daarna snel door naar de trouwlocatie.
We hadden een gesprek , dit verliep erg goed!
Hierna genoten we van een lekkere lunch namelijk yoghurt met muesli.
Uiteraard keken wij ook de finale van de Nederlandse vrouwen , ondertussen aten we een Sonja recept namelijk de Nacho Cheese ovenschotel.
Na het voetbal snel haasten naar de bioscoop voor een filmpje.
Dit keer gingen we naar The Emoij film.
Op zicht een leuke film maar niet geweldig.


Maandag
Een nieuwe werkweek is begonnen!
Na werktijd was het tijd om mijn haar weer te kleuren , ik begon al weer een uitgroei te krijgen haha!
's Avonds deden we het rustig aan en keken we Inkt master.
Ondertussen kwam Toby gezellig bij me liggen.


Dinsdag
Vandaag kwamen mijn oorbellen binnen die ik bestelde bij Myuniquestyle.nl bestelde.
Ze zijn echt super leuk , ik ben er erg blij mee.
Het was vandaag weer tijd voor een selfie!
Als lunch hadden we heerlijk ham/kaas croissantjes , echt super lekker!
's Avonds keek mijn vriend voetbal , ondertussen keek ik Shadowhunters en lakten ik mijn nagels.
En ik at ook heerlijk wat macadamia noten van de markt , erg lekker!


Woensdag
Vandaag was ik vrij in plaats van morgen , dus heerlijk twee dagen achter elkaar!
We gingen even heerlijk de stad in om Pokemon Go te spelen haha!
Ik had eindelijk genoeg dratini's gevangen dus heb eindelijk een Dragonite!
Tussendoor was het ook lunch tijd dus haalde we een broodje bij de spar.
Eenmaal thuis was het tijd voor het avondeten , we aten pannenkoeken dit keer.
Toby kwam ook gezellig bij me liggen.
Tijdens het eten kwam ook mijn Berska bestelling binnen , ik kocht 2 shirtjes en een paar sneakers.
Stuk voor stuk items waar ik erg blij mee ben!


Donderdag
Vandaag werkte ik dus een dagje tot 18uur.
Na het avondeten gingen we nog even op pad voor Pokemon Go.
Eindelijk is het mij gelukt om Zapdos te vangen met een Raid Battle , zo blij als een kind was ik haha!
Hierna gingen we weer naar huis en genoot ik van een lush maskertje.
Eenmaal in bedje nam ik nog een lekker kopje thee.


Vrijdag
Na een lange dag werken heerlijk niks doen vanavond , even geen Pokemon Go!
We keken weer gezellig Voetbal Inside , ik hou er van!
Eenmaal in bedje kwam Tommy gezellig bij me liggen.


Zaterdag
Laatste dagje werken alweer!
We eten doordeweeks gewoon gezond maar in het weekend mag het soms even slecht.
Vandaag haalden we lekker eten bij de snackbar.
Ondertussen keken we voetbal , helaas heeft AZ verloren maar ze speelde niet slecht.

Zo dit was een leuke week met lekker eten en leuke uitjes.
Aankomende week staat er nog niet veel op de planning.
Sowieso gaan we weer een paar keer naar de bioscoop toe.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hoe was jou week?


3 opmerkingen:

  1. Ik zou het recept van de nacho cheese ovenschotel wel willen weten! Klinkt super Lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke week heb je weer gehad! leuk om zo vaak naar de bios te gaan! Mijn week was ***.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik speel ook nog Pokémon Go, het is me alleen nog niet gelukt om één van de legendarische Pokémon te scoren :(

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx