vrijdag 11 augustus 2017

Beauty: Jeffree Star - Watermelon Soda


Ik heb weer eens een beauty review voor jullie.
Dit keer een review van mijn nieuwste Jeffree Star lipstick.
Dit keer een heerlijk zomers kleurtje genaamd Watermelon Soda.
Benieuwd naar dit mooie kleurtje?
Klik dan snel op lees verder!


Watermelon Soda verscheen voor het eerst in de zomercollectie van 2016.
Toen volgde ik Jeffree Star nog niet dus dit kleurtje heb ik toen nooit kunnen kopen.
Maar laatst bracht hij 5 populaire kleuren uit oude collecties terug in het vaste assortiment.
Waaronder dit prachtige kleurtje uit de oude zomer collectie.
Ik besloot dit mooie kleurtje te bestellen en vandaag review ik hem voor jullie.



Watermelon Soda word als volgt omschreven:
Watermelon Soda is bright coral pink with a matte finish.

Deze omschrijving vind ik helemaal passen bij de lipstick.
Het is echt een felle roze kleur met een koraal ondertoon.
Een heerlijk fris zomers kleurtje.

De verpakking van de Jeffree Star liquid lipsticks blijf ik geweldig vinden.
De applicator is ook erg fijn in gebruik , hij volgt de vorm van je lippen erg fijn.
Dit kleurtje heeft ook een heerlijk zoet geurtje , dit hadden ze speciaal voor de zomercollectie gedaan.
Dus erg leuk dat deze in de normale verpakking dat ook heeft.


Op de swatch kan je duidelijk zien dat het een prachtige roze kleur is.
De koraal kleur zie je iets minder duidelijk op de swatch foto terug helaas.

Zoals ik inmiddels gewend ben heeft de lipstick een goede pigmenatie.
Hij droogt ook erg mooi op.


Ik ben echt verliefd op dit kleurtje!
Echt een heerlijk zomers kleurtje , een fijn opvallend kleurtje.
Afgelopen tijd heb ik dit kleurtje al vaak gedragen.
Hij brengt erg fijn aan en voel comfortabel op mijn lippen.
Ook deze lipstick van Jeffree Star blijft lang mooi op mijn lippen.
Ik ben dus weer erg tevreden met dit kleurtje.
Een mooie toevoeging aan mijn stash.

Sinds kort kan je de make-up van Jeffree Star online kopen via The Make-up Spot.
Een stuk makkelijker en sneller als via zijn eigen website.
En je hebt geen last van Douanekosten.
Alleen dit kleurtje is momenteel nog niet te koop via The Make-up Spot.
Dus als je dit kleurtje wil moet je hem kopen via zijn eigen website.
Via zijn eigen website kost de lipstick 18 dollar + verzendkosten.
Zolang je 1 lipstick per keer koopt heb je geen last van douanekosten.
Dit is een kleurtje dat iedereen staat denk ik.
Hij is niet te warm of te koel van ondertoon dus voor ieder een mooie kleur.
Ik heb hem hier gekocht.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx