maandag 31 juli 2017

Weekly Diary #31 27ste verjaardag , nieuwe piercing&tattoo en Ladies Night


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was een leuke week maar vooral ook een mega drukke week.
Deze week loopt van zondag 23 juli tot en met zaterdag 29 juli.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!


Zondag
Vandaag maakte ik alleen deze charmante selfie haha
We hadden een rustige zondag.
We deden boodschappen en ik werkten aan mijn blog.


Maandag
Een nieuwe en drukke werkweek is weer begonnen.
's Avonds gaf ik mijn nagels een nieuw kleurtje , dit keer mijn nieuwe Essence lakje.
Daarna was het tijd voor de nieuwste Inkt Master aflevering en ondertussen at ik doppinda's!


Dinsdag
Mijn enige vrije dag deze week , een dag met leuke dingen op de planning.
Ik begon de dag met een heerlijk Lush momentje , ik gebruikten mijn nieuwe Yummy Mummy items.
Daarna was het tijd voor de eerste afspraak van vandaag namelijk bij de tattooshop.
Ik liet mijn zevende tattoo zetten , een mooi klein muzieknootje op mijn pols.
Hierna ging ik door naar de piercingshop voor mijn 8ste (oor) piercing , dit keer werd het de helixpiercing.
Ik ben met beide erg blij!!
Daarna ging ik naar huis en keek ik samen met Tommy de nieuwste aflevering van Shadowhunters.
's Avonds nam ik nog even een heerlijk ontspan momentje met mijn Lush maskers.


Woensdag
En weer een nieuwe werkdag is aangebroken.
Onze eerste week zonder de Sonja Bakker boeken , mijn lunch was nog wel Sonja-Proef.
Na het werk snel naar de Happy Italy toe.
Ik ging samen met een vriendin daar eten en daarna naar de Ladies Night in de bios.
Dit keer was het de film Girls Night Out.
Echt een super leuke film!


Donderdag
Vandaag werkte ik extra in verband met een zieke collega.
Ik was helemaal kapot toen ik thuis kwam.
Dus deze milka koekjes waren erg welkom haha


Vrijdag
Vandaag hoefde ik pas om 11uur te beginnen dus voor werktijd keek ik even een aflevering van The Good Wife.
Na het werken ging ik redelijk op tijd richting bed en Tommy kwam er gezellig bij liggen.


Zaterdag
Ben ik alweer 27 jaar geworden vandaag , tijd gaat snel haha!
Van mijn vriend kreeg ik een heerlijk luchtje van Ariana Grande , echt een heerlijk zoet parfum.
's Avonds gingen we gezellig uiteten bij La Cubanita.
We hadden beiden achteraf te veel gegeten haha!
Daarna vierden ik mijn verjaardag voor vrienden , het was een gezellige avond.

5 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd! Ik heb ook de helix piercing en ik ben er ook echt onwijs blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een leuke en drukke week!!! En die tattoo is echt super mooi! Nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die Milka koekjes zijn zo lekker, en je tattoo is ook erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd! Je tattoo ziet er leuk uit, mooi dat 'ie zo minimalistisch is. Ik heb vorige week mijn eerste tattoo laten zetten en zou er nu wel meer willen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx