vrijdag 28 juli 2017

Lifestyle: Einde conclusie Sonja Bakker


9 Januari zijn ik en mijn vriend begonnen met de Sonja Bakker boeken.
Het was op sommige momenten erg moeilijk en we hebben ons niet 100% aan het menu gehouden.
Maar ik ben heel blij met het resultaat wat ik heb bereikt.
Vandaag deel ik mijn eind oordeel over de boeken van Sonja Bakker.
Benieuwd? Klik dan snel op lees verder!


We beginnen met de boeken die wij gevolgd hebben.
Als eerste volgen we het eerste boek van Sonja Bakker , dit is het strengste boek van haar.
Wat ik wel vind van dit boek is dat de recepten erg oud zijn en niet up te date.
Maar als je echt meerdere kilo's wil afvallen is dit boek erg fijn.
Daarna volgde we het tweede boek ,met dit boek mag je wat meer eten in vergelijking met het eerste boek.
Dit boek heeft al wat meer lekkerdere recepten als het eerste boek.
En het fijne van dit boek is dat je pindakaas mag eten , dit mocht niet in het eerste boek.
Als laatste volgde we deel 3 van de boeken voor het hele gezin.
Dit boek vond ik het fijnste , vooral vanwege de lekkere week recepten van Sonja.


Zo en nu mijn resultaat van het afvallen met de Sonja Bakker boeken.
Ik begon op 9 januari , op een gewicht van 90,5 kilo.
In het begin vlogen de kilo's eraf , voornamelijk vocht wat eraf ging.
Nu ik foto's terug kijk zie ik echt het verschil.
Ongeveer halverwege in april woog ik 77 kilo , een gewicht waar ik een stuk blijer van word.
Rond deze tijd begon ik te merken dat mijn kleding te groot werd.
Dus ik heb veel kleding weg gedaan en nieuw gekocht.
Inmiddels zijn we klaar met de boeken van Sonja Bakker en zit op 70,5 kilo.
Dit is een gewichtsverlies van 20 kilo!
Ik ben echt heel blij dat het gelukt is en ben heel blij met mijn nieuwe gewicht.
Qua kledingmaat ben ik voor de bovenkleding van L naar M gegaan.
En van broeken ben ik van XL naar M gegaan.

Ik vond de boeken makkelijk vol te houden.
Je mag nog steeds veel dingen eten maar het mate en vooral gevarieerd eten.
Wij hebben ons niet 100% aan het menu gehouden , we zijn gewoon uiteten geweest.
Of soms een SAS dagje gehad.
Ik weet niet wat mijn zwakke punten zijn en waar ik voor mijzelf op moet letten.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

3 opmerkingen:

  1. wauw, applaus voor jou! super goed van je! 20 kilo is echt veel! je ziet er fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat je dit hebt bereikt! Je ziet er stralend uit! Het moet wel heel lastig zijn geweest om door te zetten, maar je hebt het toch gedaan en daar mag je heel trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt superknap dat je het zo goed hebt volgehouden! Ik zou het echt moeilijk vinden, je echt moeten houden aan een boek. Daarom dat ik gewoon op eigen benen probeer af te vallen. Veel water drinken, weinig snacken en veel bewegen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx