maandag 5 juni 2017

Weekly Diary #23 Tragus Piercing , Lush , Little Mix en Uiteten


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe weekly diary.
Afgelopen week was een leuke week!
Samen met mijn vriend ging ik lekker uiteten , ik liet mijn tragus piercing zetten.
En zaterdag ging ik met Joor naar het concert van Little Mix.
Deze week loopt van zondag 28 mei tot en met zaterdag 3 juni.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!


Zondag
Een rustig dagje vandaag , we deden boodschappen en verder deden we het rustig aan.
's Middags werkten ik nog even aan mijn blog.
's Avonds gingen op tijd naar bed en keek ik de nieuwste aflevering van Pretty Little Liars.


Maandag
Toby lag super lief op de bank , daar moest ik een foto van maken.
Een heerlijk appeltje als tussendoor op mijn werk.
's Avonds mochten we heerlijke spaghetti als avondeten , het smaakte heerlijk!
's Avonds was het tijd voor de nieuwste aflevering van Inkt Master.
Ondertussen nam ik een heerlijk masker van Lush.


Dinsdag
Vandaag was mijn lieve vriend jarig dit vierde wij door heerlijk uiteten te gaan.
's Middags liet ik ook een tragus piercing zetten , de pijn viel mee en ik ben er super blij.
Vandaag maakte ik een plog , dus ben je benieuwd hoe mijn dag verder was?
Dan kan je de plog hier terug lezen.


Woensdag
Ondanks dat ik veel ben afgevallen merk ik dat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren.
Via via kwam ik op de bandelettes en besloot ze te bestellen.
Hierdoor moet je geen last meer hebben van schurende bovenbenen , ik moet ze nog testen.
Op mijn werk had ik een heerlijke lunch , yoghurt met muesli echt lekker!
's Avonds stond er een recept van Sonja op het menu , dit was echt een geslaagd recept.
Een ovenschotel met rostirondjes , sperziebonen , kip en geraspte kaas.


Donderdag
Mijn eerste Lush kitchen bestelling , vandaag kwam er een solid perfume van de Sex Bomb online.
Die bathbomb ruikt zo lekker dus een solid perfume wou ik wel hebben.
Ook bestelde ik Rose Jam body spray en let the good tmes roll , naar beide ben ik er benieuwd.
En ik bestelde een nieuwe 9 to 5 reiniger.
Rond 11 uur gingen we naar mijn moeder nog voor de verjaardag van mijn vriend.
We hadden heerlijk gebak mee genomen.
's Middags lunchten we gezellig op het balkon , hierna keek ik een middagje Netflix.
's Avonds was het weer tijd voor 2 nieuwe afleveringen van Criminal Minds.



Vrijdag
Vandaag maakte ik alleen deze foto.
Ik werkten een dagje van 09:00 tot 19:00 en verder hadden we een rustige avond.
We keken Hollands Got Talent en gingen daarna redelijk op tijd naar bed.


Zaterdag
Vandaag was het uiteindelijk zover , het concert van Little Mix.
Ik werkte eerst een ochtendje en 's middags ging ik eerst langs de Lush en NYX.
's Avonds had ik met Joor afgesproken , we aten eerst een broodje en daarna was het tijd voor het concert.
Er komt vrijdag een plog online van deze dag , dus hou mijn blog in de gaten!

Zo dit was een leuke maar drukke week.
Een week met leuke uitjes op de planning en mooi weer.
Aankomende week heb ik nog niet veel op de planning.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3
Q: Hoe was jullie week?

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx