vrijdag 2 juni 2017

Plog: Sporten , Nieuwe Piercing en Uiteten


Ik plog eigenlijk voornamelijk met concerten en dat vind ik altijd erg leuk om te doen.
Dus afgelopen dinsdag besloot ik om een gewone dag te ploggen.
Vandaag was mijn vriend jarig en gingen we lekker uiteten.
Dus ben je benieuwd naar hoe mijn dag was?
Klik dan snel op lees verder!



We beginnen de dag met Tommy gezellig erbij.
Vandaag is mijn vriend jarig , hij is 31 jaar geworden.
Als eerste krijgt hij zijn cadeaus van mij , hij is er gelukkig blij mee.
Ik vind het maar lastig cadeaus voor iemand kopen!

Na het ontbijt gaan we lekker sporten samen.
Dit was alweer te lang geleden dus het moest wel weer.
Het was weer een fijne work-out!


Na het sporten haalden we heel slecht een gebakje.
Maar voor zijn verjaardag mag het wel een keer.
Ik koos voor een heerlijk hazelnootgebakje , dit is echt mijn favorieten gebak.

Daarna was het tijd om te douchen en om te kleden.
Ik gebruikten weer heerlijke Lush producten.
Ik hou echt van de Snow Fairy geur , heerlijk zoet!

Daarna gingen we even naar de stad toe.
Al tijden wou ik een Tragus piercing laten zetten en nu durfde ik het eindelijk haha
De pijn viel mij wel mee , het is natuurlijk zo voorbij.
Ik ben er erg blij mee.

Na het zetten van de piercing ging ik nog even de Primark in.
Ik kocht wat nieuwe kaarsjes , een legging voor mijn werk een zomerse top.

Eenmaal thuis ging ik nog even bloggen.
Ik maakte het begin aan deze plog en schreef een ander artikel.

's Avonds gingen we lekker uiteten bij Proeflokaal Bregje.
Hier kan je echt heerlijk en niet te duur uiteten.
Ik koos voor de carpaccio als voorgerecht , als hoofdgerecht een burger en als toetje een chocoladetaartje.
Het smaakte allemaal erg lekker en het was erg gezellig.

Na het uiteten hadden we een rustige avond.
We zaten beiden erg vol van het eten haha!
Zo dit was een leuke dag en ook leuk om te ploggen.

Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3
Q: Vinden jullie mijn plogs leuk?

2 opmerkingen:

  1. Ook een keer leuk zo'n plog! En carpaccio kies ik ook meestal als voorgerecht, zo lekker!
    Nog gefeliciteerd met je vriend trouwens ;)
    Cadeautjes kopen voor mannen vind ik altijd maar lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer eens een plog te zien van je! Leuke dag zo te zien! En nog gefeliciteerd ( haha beetje laat.. ) Je maakt leuke plogs! Ik zeg gewoon ermee door gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx