donderdag 20 april 2017

Beauty: Lush shower jelly Whoosh en 93,000 Miles



In Londen kocht ik 2 heerlijke shower jelly's van Lush.
En nu is het eindelijk tijd voor de review.
Ik kocht 93,000 Miles en Whoosh , deze twee roken het lekkerste dus die gingen met mij mee.
Benieuwd naar deze twee producten van Lush?
Klik dan snel op lees verder!




Ik had tot voor kort geen ervaring met de shower jelly's van Lush dus ik was erg benieuwd.
Inmiddels heb ik een Pink Custard en Santa's Belly  shower jelly.
Dus gelukkig weet ik nu hoe je het beste de shower jelly kan gebruiken. 



We beginnen met 93,000 miles.
Deze jelly heeft een warme kruidige geur , normaal ben ik meer van de zoete geuren maar deze ruikt erg lekker.
 Lush omschrijft 93,000 miles als volgt:
After your muscles have been hitting the running tracks, have a run-in with this invigorating eucalyptus and mint jelly. Whether you like it fast or slow, whether you've completed a marathon or mastered a sprint finish this bright wobbly jelly will loosen aches and pains and send lingering cramp on its way. Take it straight out of the freezer and into the shower to enjoy the energising power of invigorating peppermint and warming spicy cinnamon leaf oils. 
 93,000 miles is ook de Nederlandse winkels te koop alleen kon ik op de website hem niet vinden.
Vandaar de tekst in het Engels.
Volgens Lush is de perfecte shower jelly voor na het sporten.
Dus dat heb ik de afgelopen tijd goed getest na het sporen.
En hij werkt inderdaad erg lekker na het sporten , ik heb een stuk minder last van spierpijn.
Ik was in het begin erg sceptisch of het ging werken maar ik ben blij verrast.
Dus na elke sport sessie gebruikt ik deze jelly met veel liefde.



Als tweede is Whoosh aan de beurt , een mooie opvallende blauwe jelly.
Deze jelly heeft een heerlijke frisse geur.
Lush omschrijft Whoosh als volgt:
Wanneer je bibbert op je benen omdat je moe bent, geeft Whoosh je weer nieuwe energie. De frisse geur verjaagd vermoeidheid, en voelt helemaal lekker verfrissend wanneer je je jelly in de koelkast of vriezer hebt bewaard. Zeewier, verse sappen uit citrusfruit, rozemarijn en geraniumolie zorgen voor de ultieme opfrisser. Gebruik een stukje of de hele jelly, voor een kickstart van je dag.
 Ik gebruik Woosh het liefst 's ochtends , een heerlijk fris begin van de dag.
Ik denk dat deze jelly ook erg fijn is in de zomer als het warmer is.
Ik ben normaal echt van de zoete geuren maar deze frisse geur kan ik op zijn tijd wel waarderen.

Beide jelly's gebruik met veel plezier.
Beide hebben totaal verschillende geuren maar wel fijne geuren.
Beide kosten 5,95 euro per stuk voor 100gram.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op de shower jellys van LUSH, deze lijken me beide lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf nog geen ervaring met de shower jelly producten van Lush, maar deze klinken wel heel lekker qua geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me zo apart en leuk om met zo'n shower jelly te douchen! Ik heb er jammer genoeg geen ervaring mee maar de Whoosh lijkt me een lekkere shower jelly.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx