vrijdag 21 april 2017

Beauty: Jeffree Star - Daddy liquid lipstick


Het is weer eens tijd voor een lipstick review.
Dit keer de review van Daddy van Jeffree Star.
Jeffree Star maakte een collectie samen met MannyMUA.
Benieuwd naar dit kleurtje?
Klik dan snel op lees verder!



In de collectie van MannyMUA en Jeffree Star zitten twee liquids lipsticks in de kleuren Daddy en I'm Shook.
Ook zit er een highlighter in de collectie genaamd Eclipse.
Toen ik de swatch zag van Daddy was ik meteen verliefd , dit is mijn soort kleur.
Ik ben mijn stash flink aan het uitzoeken en bewaar alleen de kleuren die bij mij passen.
Daddy is echt een kleur voor mij.



De verpakking is speciaal voor de samenwerking met MannyMUA in een ander kleurtje gemaakt.
In plaatst van de roze verpakking , waar ik dol op ben is het nu een zwarte verpakking.

Daddy word omschreven als:
This shade is a gorgeous cool toned brown

Deze omschrijving past echt precies bij het kleurtje.
Ik droeg voorheen altijd zo opvallend mogelijke kleuren maar ik merk dat dat niet meer bij me past.
Ik draag nu liever rustige kleurtjes.
Daddy is een prachtige bruine kleur met een koele ondertoon.
Ik vind Daddy qua kleur een donkerdere versie van Posh Spice.


Dit is echt een kleur die bij mij past.
De Jeffree Star liquid lipsticks heb in 1 keer een prachtige dekking en pigmentatie.


Wat een prachtige kleur , ik hou van dit soort kleurtjes!
Ik ben dol op de liquid lipsticks van Jeffree Star.
Ze hebben een goeie pigmentatie , goede dekking en hele goede houdbaarheid.
Ook Daddy is van goede kwaliteit , je hebt meteen een goede dekking bij het aanbrengen.
Hij droogt redelijk snel mat op en voelt comfortabel aan.
Ik ben erg blij dat ik dit kleurtje aan mijn Jeffree Star collectie heb kunnen toevoegen.

Jeffree Star lipsticks zijn op zijn eigen website te koop.
Maar sinds kort ook via een Nederlandse webshop te koop.
Namelijk via The Make-Up Spot.
Op dit manier heb je geen last van douane kosten , en heb je de lipstick sneller in huis.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb geen idee of deze tint me zou staan, maar het is een toffe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet mijn kleur, maar jou staat het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een gave kleur! mooi! fijn dat het nu ook in nederland te koop is!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx