donderdag 5 januari 2017

Stash Flash: Lush



Ik vind stash flash artikelen en video's altijd erg leuk om te zien.
Dus ik besloot dit ook op mijn blog te doen.
Vandaag begin ik als eerste met het merk Lush.
Dit is echt één van mijn favorieten merken.
Benieuwd naar mijn stash?
Klik dan snel op lees verder!

Snowfairy.
Pink Peppermint.
Ocean Salt.
93,000 miles.
Whoosh.
Santa's Belly.
Helping Hands.
Lemony Flutter.
Volcano.


Snowfairy
9 to 5
Rose Jam
Sugar Plum Fairy


Eau Roma Water
No Drought
9 to 5
Grease Lightning
Lord Of Misrule

Stuk voor stuk prachtige producten die ik met veel liefde gebruik.
Lush is fijn merk.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Wat is jou favorieten product van Lush?

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat super leuk om te zien wat je allemaal hebt van lush! Hihi ik vind die bruisballen voor in bad geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collectie! Mijn favoriete producten zijn Sex Bomb, Ocean Salt en de toners van LUSH.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je heerlijke producten zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehhh, wat een jaloersmakende stash! Ik heb namelijk zelf maar een stuk of 5 producten haha, mijn favoriet is de Lemony Flutter die ik ooit eens cadeau heb gekregen, zo'n fijn product! Al vind ik eigenlijk elk product van Lush wel fijn haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx