woensdag 4 januari 2017

New in: Lush , TBS , NYX , Essie


Het is weer shoplog tijd , dit keer een grote verzamel shoplog.
Ik heb geshopt in Amsterdam met de Lush sale , verder kocht 2 lakjes van Essie en wat items van TBS.
Dus laten we snel beginnen met de shoplog!
Klik dus snel op lees verder!


Van mijn werk kregen we een bol.com cadeau kaart als kerstpakket.
Ik bestelde twee boeken die al een tijdje op mijn wishlist stonden.
Dit past goed bij mijn doel om meer boeken te lezen.


Van mijn vriend kreeg ik heerlijke producten van The Body Shop.
Ik kreeg producten van de Frosted Berries lijn en van de British Rose lijn.
Beide lijnen ruiken echt heerlijk en ben er echt heel blij mee.


In Amsterdam kocht ik 2 producten in de sale van The Body Shop.
Ik kocht een heerlijke douchegel en lipbalsem uit de Spiced Apple lijn.
Wederom een heerlijke geur van TBS.



Bij de NYX store liet ik mij adviseren over een foundation en de juiste kleur.
Ik vind het altijd lastig om de juiste kleur te vinden voor mijn huid.
De make-up artiest heeft verschillende kleuren geprobeerd en uiteindelijk de juiste match gevonden.
Via bol.com bestelde ik 2 prachtige lakjes van de Essie gel couture lijn.
Deze lakjes vind ik fijner als de normale Essie lakjes , ze blijven 1 week mooi op mijn nagels.




Bij de lush ben ik flink losgegaan haha.
Ik heb flink geshopt in de sale , bijna alle producten waren met 50% korting.
Erg fijn winkelen al zeg ik het zelf!
Uit de kerst en Halloween shopte ik de volgende items:
Snowfairy douchegel
Snowfairy body conditioner
Santa's Belly showergelly
Rose Jam douchegel
Lord Of Misrule douchegel
 Uit de gewone collectie kocht ik de volgende items:
Ocean salt gezichtsscrub
9 to 5 reiningslotion
Volcano voetmasker
Eau Roma Water

Ik heb voorlopig weer genoeg voor van Lush.
Ik kan niet meer zonder Lush!

Zo dit was weer een flinke shoplog , ik ben goed geslaagd.
En ik ben erg blij met alle aankopen!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Wat is jou laatste aankoop?
 

4 opmerkingen:

  1. Woaaah wat een shoplog! Vooral die producten van Lush <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke LUSH aankopen, Ocean Salt is echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke producten heb je van Lush gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Bol.com cadeaukaart kun je wel wat mee zo te zien! En heeerlijk ingeslagen bij Lush, geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx