maandag 7 november 2016

Weekly Diary #43 Veel Netflix en Nieuw Kapsel


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was een week met veel Netflix en en mijn nieuwe kapsel.
Het was een leuke week!
Deze week loop van zondag 30 oktober tot en met zaterdag 05 november.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!


Make-up producten die op zondag gebruikten.





Op zondagmiddag gingen we even gezellig wandelen in het bos.
Het was erg fijn weer !


We haalden daarna heel fout maar lekker oliebollen.
Ze smaakten erg lekker weer.


's Avonds keken we deel 3 van Harry Potter.


Op dinsdag werkten ik aan wat artikelen voor mijn blog.
En ondertussen keek ik Gilmore Girls.
Inmiddels heb ik alle afleveringen gezien , dus nu wachten tot de nieuwe afleveringen.


Dinsdagavond keken we gezellig een filmpje samen.
We kozen dit keer voor Fast 7 , blijft een goede film!


Op woensdag was het eindelijk zover , mijn haar ging er af.
Lekker weer een fris modelletje en een kleurtje erin.


Dit is het resultaat.
De boblijn is weer terug en dit keer heb ik wat leuke paarse accenten erin gedaan.
Ik ben er erg blij mee.


Op donderdag ging ik ook weer lekker sporten.
Het was weer erg fijn!


 Nu ik Gilmore Girls afkeken heb , besloot ik te beginnen met een nieuwe serie.
Ik begin met de serie The Good Wife , tot nu toe een erg goede serie.


Super blij met mijn nieuwe mutsje , deze kocht ik in Amsterdam.
De rest van de shoplog kan je hier teruglezen.


Op zaterdagavond gingen we weer gezellig naar de bioscoop toe.
Dit keer naar de film Doctor Strange.
Echt een goede film zeker een aanrader.

Zo dit was weer een leuke week.
Aankomende week ga ik weer werken en aan het einde van de week staan er nog leuke dingen op de planning.
Vrijdag ga ik naar Amsterdam voor de Meet en Greets bij de NYX store.
En zaterdagavond gezellig uiteten met mijn collega's !

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3
Q: Hoe was jullie week?

6 opmerkingen:

  1. Wat een tof nieuw kapsel heb je! Staat je Super leuk! En nu maar tv wachten tot de nieuwe afleveringen van gilmore girls hè! :) een leuke week x o te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haar zit zo tof en die muts is ook zo leuk! En ook altijd zo leuk om je mooie spulletjes te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf je haar! Afgelopen weekend hebben wij ook de eerste oliebollen op haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf die paarse accenten in je haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je haar ziet er leuk uit met dat kleurtje. En mmm, oliebollen! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx