vrijdag 4 november 2016

Beauty: Essie - Cabana Boy


Het is weer tijd voor een Essie review.
Laatst kocht dit prachtige lakje uit een LE collectie.
Ik vond hem meteen prachtig dus besloot hem mee te nemen.
Benieuwd naar dit lakje?
Klik dan snel op lees verder!


 


Cabana Boy is een mooi licht kleurtje die zowel geschikt is voor de winter en de lente.
Ik ben dol op dit soort kleurtjes , je nagels zien er mooi verzorgd uit.



Ik vind het leuk dat ze voor deze collectie de verpakking hebben veranderd.
Erg leuk detail met de sterretjes , een mooie eyecatcher.

Het kwastje van de Essie lakjes vind ik erg fijn.
Je kan makkelijk en snel je nagels mooi lakken.
Hij brengt heel fijn aan , dit is een van de redenen dat ik dol ben op Essie lakjes.


Ik ben nu al verliefd op dit kleurtje.
Ik ben slecht in omschrijven van kleuren maar het is een lila/wit in mijn ogen.
Een mooi subtiel kleurtje waardoor je nagels er verzorgd uitzien.
Dit word echt mijn favoriete kleurtje in de lente.

Hij heeft een goede dekking met 2 laagjes krijg je deze dekking.
De houdbaarheid is ook goed , wat ik inmiddels gewend van Essie.
Een Essie lakje blijft gemiddeld 3/4 dagen mooi op mijn nagels.

Essie lakjes zijn te koop bij Etos en Kruidvat.
Ook kan je Essie online bestellen bij bol.com
Een Essie lakje kost 9,99 euro

7 opmerkingen:

  1. Wauw, ik vind dit een mooi kleurtje voor de winter. Essie heeft zo'n mooie kleurtjes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ik dacht dat ie grijs was, maar hij is echt lila ja! wel een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het begin dacht ik dat die grijzig was, maar het ziet er op je nagels inderdaad meer lila/wit uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart kleurtje vind ik het. Helaas niet echt mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hele mooie kleur! Heel apart maaar toch chique!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx