vrijdag 11 maart 2016

Personal: Sporten , Vakantie , Beautygloss Party


Het is weer eens tijd voor een nieuwe persoonlijke klets artikel.
Dit is al weer veels te lang geleden dus ik vond het wel weer tijd.
Dus klik snel op lees verder voor een persoonlijk klets artikel.


Sporten en gezond eten.
Dit jaar begon ik goed met 2x per week sporten , en gezond eten.
Maar de laatste paar weken is de motivatie en discipline wat ver te zoeken.
Ik eet niet heel ongezond maar de ongezonde snacks komen langzaam aan weer terug.
Ik sport nog wel minimaal 1x per week en soms ook wel 2x maar de motivatie is minder.

Ik denk dat ik mijn doelen wat moet bijstellen voor mijzelf.
Ik wil gezond eten en sporten voor een gezonde levensstijl en betere conditie.
Afvallen is een bij doel dit is niet mijn hoofddoel.  
Ik zit lekker in mijn vel en ben tevreden met mij zelf , dit is het belangrijkste. 

3 jaar samen en vakantie.
Volgende week zijn ik en mijn vriend al weer 3 jaar samen.
Wat gaat de tijd toch snel!
We gaan volgende week daarom ook gezellig uit eten met ze tweeën , gezellig vieren dat we 3 jaar samen zijn.
 Verder hebben we onze vakantie geboekt voor dit jaar.
We gaan in september een weekje naar Londen.
Ik heb er nu al zin in en kan echt niet wachten tot het zover is.
Waar moet ik sowieso shoppen volgens jullie?

Beautygloss party 2016
Dit jaar ga ik dan eindelijk naar de Beautygloss party.
Ik wil er al tijden heen maar elke keer liep het anders als gepland was.
Dit jaar is het jaar dat het wel kan , ik ga gezellig met 3 vrienden naar de 18+ party op zaterdag.
We gaan eerst even wat eten in Amsterdam en ik wil sowieso bij de MAC counter langs.
Volgend mij zit die ook in de Beijenkorf dus dat zit mooi naast elkaar.
Tot die tijd heb ik ook een make-up verbod , op het hoog nodige na dan.
Zodat ik met de Beautygloss party lekker kan shoppen haha!
Wie komt er ook op de 18+ party op zaterdagavond?

 

6 opmerkingen:

  1. Ik ben qua sporten niets veranderd, ik heb er gewoon geen zin in en tijd voor. Ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten, maar ook dat lukt niet altijd haha. De Bijenkorf zit zowat naast de locatie van de BG party, ideaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog weer!!! Leuk om weer te lezen meid!!! Jammer ik zou wel graag naar die beautygloss party gaan maar kan helaas niet :( .
    Anders had ik je misschien wel kunnen zien daar! Wow 3 jaar dat is best wel lang al!!! Leuk dat jullie uit eten gaan en dat je in september naar londen gaat!!
    Londen heeft ook echt hele leuke winkels!! Vooral de Forever 21 is erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gaaf dat je naar london gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk artikel :) Ja meid, herken het met gezond eten en sporten. Sporten heb ik echt geen zin meer voor na school,stage en werk. Verder is Londen zo leuk! Sowieso Oxford street, camden town, voor lekkere en mooie zoetige taarten The HUmminggbakery en Superdrug. Hier vind je al het mooie make-up. Vergeet de Lush niet. :) Die is mega! Ben er zelf nog niet geweest, helaas. Hoop ook snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie naar Londen gaan en dat je naar de Beautygloss party gaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx