donderdag 10 maart 2016

Lifestyle: Shoplog met C&A , H&M , Vera Moda en meer!


Het is weer tijd voor een shoplog.
Ik ben druk bezig met het veranderen van mijn kledingstijl en vandaag laat ik mijn geshopte items aan jullie zien.
Benieuwd naar wat ik allemaal gekocht heb?
Klik dan snel op lees verder!




Vera Moda shirtje - 19,95 euro.

Ik kwam eigenlijk nooit bij Vera Moda maar besloot laatst even een kijkje te nemen.
Toen zag ik deze leuke shirtjes hangen en dacht die ga ik even passen.
Ze zaten als gegoten en ik vond ze ook erg leuk staan.
Dus ik nam ze in 2 kleuren mee , blauw en donkergrijs.



C&A Paarse top 14,90 en sjaal 7,90.
Bij de C&A was ik al een tijdje niet geweest dus ook hier besloot ik een bezoekje te brengen.
Ze hadden echt een leuke nieuwe collectie.
Ik nam een paarse trui mee met aan de bovenkant als leuk detail kant.
Ook nam een dit leuke paarse sjaaltje mee met roze lip afdrukken.



H&M Top 9,90 en ketting 4,90 euro.
Bij de H&M slaag ik bijna altijd eigenlijk , zo ook dit keer.
Van deze top had ik al een zwart/witte versie en die beviel mij erg goed dus ik haalde hem ook nog in deze kleur.
Dit keer hadden ze wat meer keuze uit zilver-kleurige sieraden dus ik nam een kijkje.
Deze leuke subtiele ketting met dromenvanger kon ik niet laten hangen.


Big Bazar roze Umbro sportschoenen 19,95 en milka chocolade repen.
Bij de Big Bazar had ik deze leuke sportschoenen gezien in het foldertje dus ik ging even kijken.
Na ze gepast te hebben nam ik ze meteen mee , ze zitten heerlijk en zijn erg fijn voor het sporten.
En dat voor maar 20 euro!
Ze hadden een aanbieding op Milka chocolade repen dus die kon ik niet laten liggen haha.
Deze zijn inmiddels op.
 
 Dit waren mijn aankopen , het is niet super veel maar wou het wel even delen!
Ik ben weer erg blij met mijn geshopte items en ga ze met veel liefde dragen.
Ze zullen allemaal een keer voorbij komen in een OOTD.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat <3
Q: Wat was jullie laatste aankoop?

6 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien wat je gekocht hebt, ik moet ook echt gaan shoppen, mijn wishlist is te lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je sjaal van C&A geweldig!! leuke shoplog:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items heb je gekocht! Vooral de ketting met de dromenvanger vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke shoplog! Ik vind je donkergrijze shirt van Vero Moda en je zwart-witte top van H&M heel mooi. Ben al benieuwd hoe je deze nieuwe items gaat combineren :-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. C&A heeft ook echt leuke dingen! Je hebt lekker geshopt, mooie items :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gekocht!! Leuke shirts!!! :) ik heb vandaag voor het laatst nieuwe hardloop kleding gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx