donderdag 11 februari 2016

Lifestyle: Favorieten Smoothies


Sinds ik dit jaar bezig ben met een gezonde levensstijl , maak ik ook vaak smoothies.
Ik drink ze als ontbijt of als lunch , er zijn zoveel verschillende opties.
Vandaag deel ik aantal van mijn favorieten recepten.
Klik dus snel op lees verder!



De eerste smoothie die ik maakte en die blijft nog steeds een groot favoriet.
Voor deze smoothie heb ik de volgende ingrediënten gebruikt:
1 banaan
5 aardbeien
Griekse yoghurt
Havermout


Bij deze smoothie ging ik wat meer experimenteren.
Maar het was een succes , ik gebruikte de volgende ingrediënten: 
Mango
1 banaan
Bladspinazie
Sojamelk
Havermout


Voor deze smoothie gebruikte ik de volgende ingrediënten:
1 banaan
4 aardbeien
Bramen
Havermout
Sojamelk


En als laatste deel ik deze smoothie met jullie.
In deze smoothie gebruikte ik voor het eerst lijnzaadmix die ik bij de Action heb gekocht.
Voor deze smoothie heb ik de volgende ingrediënten gebruikt: 
5 aardbeien
2 bananen
3 bramen
3 blauwe bessen
Havermout
Sojamelk
Lijnzaadmix

Dit zijn 4 smoothies die ik graag maak.
Ik blijf nieuwe recepten proberen , als ik nieuwe recepten heb die gelukt zijn deel ik ze hier.
Ik merk wel dat zonder banaan in je smoothie je minder binding heb.
Dus banaan in je smoothie is wel een must voor mij.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Q: Wat is jullie favoriete smoothie recept?

10 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien, ik probeer eigenlijk echt te weinig qua smoothies. Ik zal er vandaag weer eens een maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke artikel. Ik wil eens beginnen met smoothies maken dus ik heb heel veel aan je artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je er wat aan hebt =)
      Ben benieuwd wat voor smoothies je gaat maken!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  3. Interessant die smoothies! Het klinkt erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeiii die bovenste klinkt erg lekker!! Hoeveel havermout doe je er in eigenlijk? haha ik ga denk ik morgen even proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet echt een vaste hoeveelheid, ongeveer 2 eetlepels denk ik.
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  5. Hmm smoothies, super lekker! De eerste lijkt me wel lekker en simpel, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx