vrijdag 12 februari 2016

Beauty: Essie x Chinchilly


Vandaag review ik een prachtig lakje van Essie voor jullie.
Ik heb veel verschillende lakjes van Essie maar voornamelijk donkere en opvallende lakjes.
Ik zocht nog wat subtiele lakjes en toen ik in Duitsland bij de DM was koos ik voor Chinchilly.
Benieuwd naar dit lakje?
 
 
 Chinchilly is een prachtig grijs/bruin lakje , echt een kleurtje wat nog miste in mijn collectie.
Essie zit in een mooie verpakking wat ik zelf erg mooi vind uitzien.
 

 
Het lakje van Essie is altijd erg fijn , niet te breed maar ook niet te smal.
Dit is erg fijn met lakken , je kan het grootste gedeelte van je nagel in 1x lakken.
 

 
Wat een prachtig koelgrijs kleurtje , helemaal mijn ding!
Voorheen kocht ik alleen opvallende kleurtjes van Essie maar ik ben blij dat ik nu voor een basic kleurtje.
Een nude kleurtje is niet echt mijn ding maar dit is echt mijn ding.

Chinchilly dekt met 2 laagjes mooi maar bij sommige nagels merkte ik dat een 3de laagje mooier is.
De houdbaarheid is zoals ik gewend ben van Essie goed.
Gemiddeld blijft een Essie lakje 3 á 4 dagen mooi op mijn nagels.
Ik ben erg blij dat ik dit lakje aan mijn collectie heb kunnen toevoegen.

Essie lakjes zijn te koop bij de Etos.
Maar ook online te bestellen bij onder andere bol.com
Ik kocht dit lakje in Duitsland voor 7,95 euro , in Nederland kosten Essie lakjes 9,99 euro.

7 opmerkingen:

  1. Ik ken hem van naam, maar was vergeten dat ie deze kleur had haha. Ik vind hem erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave kleur, ook helemaal mijn ding! fijn dat het in Duitsland een stukje goedkoper is:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kleurtje dit, ik weet nog dat het best wel een hype was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleur! Deze kleur vind ik bij wel heel veel seizoenen passen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx