donderdag 14 januari 2016

Lifestyle: Wishlist 2016


Op de blog van Esther & Elise zag ik hun wishlist voor het jaar 2016.
Dit vond ik een erg leuk idee en besloot ook mijn wishlist voor het aankomende jaar te delen met jullie.
Dus zijn jullie benieuwd?
Klik dan snel op lees verder!




Deze 6 boeken staan op mijn wishlist voor dit jaar.
Ik wil meer gezond eten en andere gerechten maken dus er staan twee kookboeken.
Ook ben ik benieuwd naar de boeken van Anna Nooshin , Cynthia en Serena.
Van Lauren Conrad heb ik al de boeken Beauty en Fashion , haar nieuwe boek wil ook graag hebben.




Van MAC heb ik ook een aantal items op mijn wishlist.
Ik kan nooit genoeg hebben van MAC dus er staat altijd iets van dit merk op mijn wishlist.
Dit keer 2 lipsticks in de kleuren: Show Orchid en Spead Dial.
Ook staat er een blush op mijn wishlist , een mooie everyday blush in de kleur Blushbaby.
Voor mijn lippen wil ik graag de primer , zodat mijn lipsticks nog beter tot ze recht komen.
Verder wil ik de transparante poeder om mijn foundation af te poederen.




En de laatste items van mijn wishlist.
Als eerste een heerlijke parfum , hiervan had ik laatst een sample en vond hem meteen lekker ruiken.
Ook ik graag investeren in de beautyblender om mijn foundation aan te brengen.
Verder staat er een masker van Lush op mijn wishlist , het masker Cupcake.
En als laatste een spiegelreflex camera.
Deze camera is even als voorbeeld ik wil mij er nog verder in verdiepen om een goede aankoop te doen.

Zo dit is mijn wishlist voor het jaar 2016,
Ik ben benieuwd welke ik uiteindelijk aan mijn collectie kan toevoegen dit jaar.
Q: Wat staat er op jullie wishlist?

12 opmerkingen:

  1. Dat is een flinke lijst hihi, bij mij staan er ook nog wel boeken op, dat koop ik niet zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik ook altijd , ik koop eerder make-up!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  2. zo hee jij hebt een flinke waslijst, uh wishlist! ik zou sparen voor een goede spiegelreflex, daar heb je echt wat aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lijst! Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk allemaal gaat kopen ;)
    Een spiegelreflex is het geld trouwens echt wel waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke wishlist! En die Mac lipsticks zijn echt mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo haha wat een hele toffe wishlist heb je!!! Ik vind alles op je lijst echt geweldig!! Wow ik wist niet dat Lauren conrad nog een boek heeft... Moet ik ook maar eens aanschaffen! :) Ik wil ook weer nieuwe Mac producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wishlist! Vandaag heb ik zelf ook een nieuwe beautyblender aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie wishlist heb je! Je gaat veel plezier hebben als je die nikon gaat kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie wishlist! MAC is zo'n merk waarvan ik altijd nog wel wat op mijn wishlist heb staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n leuke wishlist!! Dat boek van Cynthia heb ik ook, maar nooit in gelezen want het zegt me niks meer. Denk dat ik hem maar eens ga verkopen.....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx