woensdag 13 januari 2016

Beauty: MAC x Without your love & Only You


Toen het bekend werd dat Ellie Goulding in samenwerken met MAC een collectie ging uitbrengen.
Wist ik meteen als er mooie items tussen zouden zitten dat die ging kopen.
Ik ben al jaren fan van Ellie Goulding dus ik moest deze lipsticks aan mijn collectie toevoegen.
Benieuwd naar de lipsticks?
Klik dan snel op lees verder!



De collectie bestond uit verschillende items van lipstick tot lipglass , een palette met oogschaduw en een bronzer/blush duo.
Ik twijfelde lang over de bronzer/blush duo maar de kleuren waren te warm voor mij.
Dus ik besloot om de lipsticks te bestellen.
De lipsticks zijn de kleuren Without Your Love en Only You.

De verpakking is ook in een mooie speciale editie.
Het logo van Ellie Goulding staat er in een rosé gouden kleur staat erop.



Links: Without Your Love
Rechts: Only You

In eerste instantie wou ik alleen Without your love bestellen.
Maar toen de collectie online kwam dacht ik waarom niet en ik bestelde ook Only You.

Beide lipsticks zijn cremesheen finish.
Ik heb nog geen lipstick met deze finish dus ik was heel benieuwd.


Cremesheen finish heeft veel glans en minder pigmentatie in vergelijking met de andere finishes.
Momenteel bestaat mijn collectie uit voornamelijk opvallende lipstick.
Al tijden wou ik wat meer neutrale/subtiele lipsticks aan mijn collectie toevoegen zoals Angel van MAC.
Dus toen er meer bekend werd over deze collectie wist ik dat dit de lipsticks waren die ik zocht.



Op de eerste foto draag ik Without your love en op de tweede only you.

Wat een mooie subtiele draagbare kleurtjes.
Dit was precies wat ik zocht!
Only You is de donkerste van de twee , met een warme ondertoon.
Normaal ben ik daar niet van maar met de cremesheen finish kan het wel vind ik.
Without your love is een lichtere roze kleur met een wat koelere ondertoon.

Beide lipstick voelen heel prettig aan op je lippen.
Ze brengen heel makkelijk aan.
De houdbaarheid is wel iets minder maar dat had ik ook wel verwacht met de finish.
De lipsticks trekken niet in de lijntjes.

Ik ben heel blij dat ik deze lipsticks heb kunnen kopen.
De verpakkingen zijn echt prachtig en ik ben heel blij met de kleuren.
 

17 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk, maar ik vond de blush/bronzer duo nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die was ook erg mooi !
      Maar uiteindelijk toch een te warme ondertoon voor mij helaas.
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Zelf vind ik het jammer dat ze geen matte finish hebben. Verder zijn ze erg leuk, vooral de verpakkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje =)
      Ik zelf ben niet zo dol op de matte finish dus ik ben er blij mee!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  3. Mooie lippensticks, de hulzen vind ik ook erg mooi :) En in de lipstick zelf dat logo. Pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kleuren! die laatste vind ik het mooist! de verpakking is ook echt prachtig trouwens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty kleurtjes, toch baal ik wel een beetje dat ik ze niet gekocht heb, maar goed scheelt in mijn portemonnee haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje =)
      Scheelt weer in je portemonnee haha!
      Liefs Jorinda

      Verwijderen
  6. wauw!!! wat een geweldige kleurtjes!!! Ze zijn zeker niet meer te koop ? :( ik vind without your love echt geweldig! Leuk review!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie collectie en prachtige kleurtjes! Ik vond Only you het mooist van het duo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurtjes zeg! Ik baal achteraf stiekem wel dat ik niks uit deze collectie heb gekocht, alleen de verpakkingen vind ik al heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes, only you is mijn favo van deze twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook Only You. Ik hoop nog without your love te kunnen bestellen/testen al weet ik niet of die mij staat. Vaak staan roze kleuren mij niet (te koel denk ik) maar bij Only You durfde ik de gok te wagen na heel veel reviews te hebben gelezen. Ik had er gelijk 2 bestelt en wat ben ik blij! Mijn eigen lipkleur maar dan beter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook Only You. Ik hoop nog without your love te kunnen bestellen/testen al weet ik niet of die mij staat. Vaak staan roze kleuren mij niet (te koel denk ik) maar bij Only You durfde ik de gok te wagen na heel veel reviews te hebben gelezen. Ik had er gelijk 2 bestelt en wat ben ik blij! Mijn eigen lipkleur maar dan beter. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx