maandag 23 februari 2015

Weekly Diary #52 Nieuwe Bril & Fifty Shades Of Grey

Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was weer een leuke week.
Benieuwd naar me week?
Klik dan snel op lees verder!



Afgelopen week gebruikte deze heerlijke body butter van The Body Shop.
Nadat ik deze gebruik ruik ik heerlijk naar chocola.
Echt een fijne body butter.


Heerlijk ontbijtje op de zondag ochtend.
Elke zondag ontbijten we met heerlijke broodjes.


Alweer een foto van me eten , ditmaal van me lunch van zondag.


Maandag pakte ik een nieuwe waxmelt erbij , dit keer gingen we voor Kaneel.
Echt een van me favoriete geuren vooral in de herfst/winter.


Dinsdag ging ik naar Pearle om me bril te verstellen.
Uiteindelijk zocht ik ook een nieuwe bril uit , nu nog 1 week wachten tot hij binnen is.
Uiteraard komt er dan een foto!


Dinsdagavond ging ik gezellig met een vriendin naar Fifty Shades Of Grey.
Nadat ik de boeken heb gelezen moest ik de films ook zien.
Ik vind het een goede film en kan niet wachten tot deel 2 en 3 komen!


Woensdag avond gingen we weer sporten.
Ik heb van me fysio nieuw oefeningen gekregen dus die ging ik woensdag meteen doen.


Ik ben echt verslaafd aan Pretty Little Liars.
Ik ben bij seizoen 5 en inmiddels heb ik aflevering 19 ook gezien.
Nu moet ik alleen wachten tot de nieuwe afleveringen.
Gelukkig niet te lang , vanaf dinsdag komt er elke week een nieuwe aflevering online.
Ik kan niet wachten tot ik weet wie A is.


Zaterdag avond ging ik gezellig en lekker uiteten bij La Cubanita met me collega's.
Dit zijn me favoriete tapas , Krokante kip kluifjes en Gefrituurde uienringen.
Echt heerlijk!
Daarna gingen we nog gezellig een drankje doen in de stad.

Zo dit was een gezellige en leuke week!
Ben benieuwd wat aankomende week brengt.
Q: Hoe was jullie week?

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel lekkers op! Ik kan ook niet wachten op deel 2 en 3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een leuke week zeg <3 Heerlijk tapas eten en naar de film ... :D Haha ik ga vanavond.. ik ben erg benieuwd!!! :D .... En goed bezig met het sporten!! :D Die chocolade butter heb ik ook!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere foodies! Die bodybutter van TBS is inderdaad heel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een heel lekker weekje! Die broodjes zien er ook echt heeeerlijk uit!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jummie wat een lekkere dingen allemaal! Ben benieuwd naar je nieuwe bril :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx