dinsdag 24 februari 2015

Tag: The Lazy Sunday Tag


Vandaag heb ik weer een tag voor jullie.
Ditmaal The Lazy Sunday tag.
Benieuwd naar mijn antwoorden?
Klik dan snel op lees verder!


Vroege vogel of lui uitslapen?
Vroege vogel dan toch.
Sinds een paar jaar kan ik eigenlijk niet echt meer uitslapen , meestal ben ik uiterlijk 10:00 wakker.
In het weekend ben ik al blij als me wekker niet gaat.
En ik lekker wat langer in bed kan blijven liggen.

Haren opgestoken of lekker los?
Haren in een knot of een staart.
Op zondag vind ik het fijne om me haar vast te hebben lekker makkelijk.

Pyjama, onesie, trainingspak of alledaagse kleding? 
Meestal draag ik gewoon alledaagse kleren.
Heel soms als ik echt nergens zin in heb draag ik een chill broek en een shirt.

Koos make-uploos of perfect make-upje?
Eigenlijk heb ik zondag meestal wel make-up op.
Ik vind het gewoon leuk om te doen haha!
Ik draag dan niet veel , alleen oog make-up eigenlijk.

Boek lezen, film kijken, bloggen, youtube kanalen afsnuffelen of de hele dag hangen op bed? 
Beide haha!
Ik begin zondag meestal lui met op de bank hangen en lekker ontbijten.
Daarna ga ik aan tafel zitten en lekker blogs lezen youtube kijken.
En daarna ga ik aan me eigen blog werken , artikelen schrijven.

Bellen, facebook, whatsappen of tweeten met vriendinnen? 
Whatsapp en Facebook.
Bellen doe ik eigenlijk alleen met me moeder , en me vrienden hebben geen twitter haha! 

Uitgebreid avondeten of fast food? 
Op zondag hebben we nooit zin om te koken , dus het word altijd een makkelijke maaltijd.
Meestal eten we een lekker soepje op zondag.

Tas inpakken, brood smeren of helemaal niks voorbereiden voor maandag? 
Helemaal niks , maar dit komt omdat ik op maandag altijd vrij ben.
Als ik maandag moest werken zou ik zondag avond me lunch alvast maken.
Dit doe ik altijd de avond voor ik moet werken.
  
Vroeg of laat naar bed? 
Meestal laat naar bed , maandag ben ik toch vrij dus dan kan het wel.

Zo dit waren me antwoorden op The Lazy Sunday tag.
Ik tag iedereen die dit een leuke tag vinden om in te vullen.

5 opmerkingen:

  1. Super leuk om te lezen! Sommige dingen zou ik niet kunnen kiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ik ben ook niet zo'n uitslaper eigenlijk, ik sta het liefst altijd een beetje rond dezelfde tijd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw leuke lazy Sunday tag !!! Deze ken ik nog niet!! Wie weet dat ik deze ga overnemen!! :)
    Je hebt het leuk ingevuld!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag alweer! Ik heb maandag ook vrij dus dan slaap ik wat langer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind mn haar vast doen ook zo lekker makkelijk! Leuke tag :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx