maandag 26 januari 2015

Weekly Diary #48 Vakantie & H&M Bestelling


Het is weer maandag dus tijd voor een Weekly Diary.
Afgelopen was een leuke week met als hoogte punt de boeking van onze vakantie.
Benieuwd hoe me week verder was?



Zaterdag avond gingen we even lekker ongezond snacken.
We deelde een lekkere Milka Oreo reep.


Een heerlijke ontbijtje op de zondag ochtend.
Op zondag ontbijten we altijd lekker met afbakbroodjes.


Terwijl me vriend voetbal kijkt , keek ik lekker Pretty Little Liars.
Ik ben echt verslaafd , inmiddels zit ik aan het einde van seizoen 2.


Zondag avond hadden we trek in een Mcflurry.
Dus we besloten er een te halen haha!


Maandag ging ik er weer tegenaan in de sportschool.
Even de Mcflurry weg sporten.


Dinsdag gingen we even wat kleine boodschappen halen.
Ik nam iets meer mee als de bedoeling was.


Woensdag hoorde ik dat de vakanties goed gekeurd waren.
Dus 's avonds hebben ik en me vriend meteen onze vakantie geboekt.
In april gaan we heerlijk een midweek naar Landal in Vaals.
Ik kan niet wachten!

 
Donderdag avond gingen we na me werk sporten.
Na een goede workout nam ik nog even lekker een kopje thee
en keek ik een aflevering Pretty Little Liars.


Vrijdag kwam me H&M bestelling eindelijk binnen.
Er komt snel een shoplog online van de items die ik heb gehouden.

Zo dit was mijn week , het was een leuk week.
Ik ben benieuwd wat deze week brengt.
Q: Hoe was jullie week?

24 opmerkingen:

  1. Ziet er uit als een leuke week! wat lekker dat je lekker op vakantie gaat! Landal zijn fijne parken! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke week! Leuk dat je een vakantie geboekt hebt, heb je ook iets om naar uit te kijken! En ben benieuwd naar je H&M bestelling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke week heb je gehad. Lekker dat je op vakantie gaat zeg, wil ik ook wel! Oh die Milka Oreo wil ik trouwens wel een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk overzicht!
    H&M wordt steeds trager met leveren van bestellingen. Heel irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een leuk weekje! Ben benieuwd naar je H&M bestelling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk overzicht! Die chocolade met oreo is echt een goddelijke mengeling! Ik zit ongeveer even ver met PLL ;). Spanning verzekerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die milka is zoooo lekker!
    Volgens mij ben ik eens een keer in dat Landal park geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke diary! Zo heerlijk dat je nog veel PLL afleveringen kan kijken.. Ik moet elke week wachten op een nieuwe aflevering! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke foto's weer! PLL is zo verslavend haha :) En wat fijn dat jullie samen lekker op vakantie gaan! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chocolade van Milka is zo lekker, al kan een McFlurry er ook altijd in :) Leuk dat jullie een midweekje weg gaan! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx