zondag 25 januari 2015

Happy Moments #1


Een nieuwe rubriek op Expecto Patronum.
In dit artikel deel ik mijn kleine geluksmomentjes van afgelopen tijd.
Ik denk dat ik dit artikel 1x in de 2 weken wil gaan doen.
Dus klik snel op lees verder!


Eerste vakantie samen met me vriend.
Afgelopen week hebben we eindelijke onze eerste vakantie samen geboekt.
Dit jaar gaan we samen heerlijk op vakantie naar Landal Hoog Vaals in Limburg.
Ik kan echt niet wachten tot het zover is , nog aftellen tot april en dan gaan we heerlijk weg.

Pretty Little Liars
Sinds een tijdje heb ik de serie PPL ontdekt.
En ik ben echt verslaafd , het is echt een super leuke spannende serie.
Inmiddels zit ik in seizoen 2 en ik blijf maar kijken.
Elke keer als ik denk dat ik iets snap komt er weer een wending.
Ik wil echt weten wie A is en hoe het allemaal gaat eindigen.

Nieuwe Wasmachine
Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met een nieuwe wasmachine.
Na ruim 2 weken met een grote omweg gewassen te hebben.
Hebben we nu eindelijk een nieuwe goede wasmachine.
Wat een heerlijk gevoel om gewoon weer normaal te wassen.

Begin aan me doelen van 2015
1 van mijn doelen voor dit jaar was het uitzoeken van me kleding en make-up
Een klein begin is er , afgelopen week heb ik me nagellak uit gezocht.
  En ik heb een deel weg gegeven.




8 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie voor het eerst samen op vakantie gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je al zoveel hebt opgeruimd! Voelt het ook beter? En wat fijn een andere wasmachine. Ik heb ooit ook 3 week geen gehad, pff wat een gedoe haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke rubriek! Knap ook dat je bezig bent geweest met je make-up opruimen, dat vind ik toch altijd wel heel leuk maar ook heel lastig om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk deze nieuwe categorie! wat fijn dat jullie samen op vakantie gaan, het duurt niet lang meer! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeeh leuk, dat jij en je vriend samen op vakantie gaan! Leuk artikel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke lijstje!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat en leuk lijstje :) leuk om te lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx