maandag 5 januari 2015

Weekly Diary #45 Me-Time & New Years Eve


Het is weer maandag dus tijd voor een Instagram Diary.
Afgelopen week was een leuk week.
Dit keer met een nieuwe titel , Instagram Diary word vanaf nu Weekly Diary.
Benieuwd hoe mijn week was?
Klik dan snel op lees verder.



Zondag avond nam ik heerlijk een rust momentje voor mezelf.
Even me time met een heerlijk masker voor me gezicht en haar.
Even voorbereiden voor de laatste drukke week op me werk.


Maandagavond keken we gezellig De Lama's de ReĆ¼nie.
Was weer erg leuk en grappig om te zien.


Woensdag reed ik na me werk nog even snel langs de Hema.
Ik kocht een mooie lipstick en een eyeschadow base.
Ze komen beide op me blog.


Op woensdag aten we lekker Taco's nog even zondigen op de laatste dag van het jaar.
En ze waren echt heerlijk!


Daarna keken ik en me vriend gezellig Guido Weijers.
Echt een leuke grappige oudejaars- conference.


Uiteraard hadden we ook oliebollen erbij.
Die horen er gewoon bij met Oud en Nieuw.


Ik vind vuurwerk erg mooi maar afsteken doe ik zelf echt niet.
Maar sterretjes vind ik daarin tegen wel erg leuk.


Op 1 januari begon ik meteen met een gezond ontbijt.


Zaterdag avond keken we gezellig James Bond Skyfall op tv.
Blijft echt een goede film kan niet wachten tot de nieuwe film uit komt.

Zo dit was mijn week , weer een leuke week.
Ik ben benieuwd wat aankomende week brengt.

Q: Hoe was jullie week?



8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke week! !! En gezond bezig op nieuwjaarsdag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gelijk goed begonnen op 1 januari haha! ik niet had buikgriep helaas.....
    Leuke diary weer x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht! De lama's heb ik ook gezien, altijd leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij keken hetzelfde met oud&nieuw! leuke foto dairy! Groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke week, ik vond deze week ook heerlijk. Jammer dat het nu weer school is meeeh!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx