dinsdag 6 januari 2015

Tag: Serie tag


Deze tag zag ik laatste bij de blog van Marlayne en dacht die vind ik echt leuk.
Dus vandaag deel ik mijn antwoorden op de Serie Tag met jullie.
Benieuwd naar mijn antwoorden?
Klik dan snel op lees verder.

Wat was de eerste serie die je volgde? 
Dit is een lastige haha.
Vroeger keek ik vaak tekenseries maar die namen weet ik niet meer.
Dus ik hou het op GTST , dat keek ik vroeger altijd.
Inmiddels ben ik al jaren gestopt met kijken.
 
Wat is je favoriete serie ooit? 
Dat is toch echt Criminal Minds.
Deze serie staat met stip op nummer 1 bij mij.
Elke aflevering is spannend en leuk.
 
Met welk personage zou je wel eens op date willen?   
Dat is Dr. Spencer Reid van Criminal Minds.
Ten eerste ziet er hij er gewoon erg leuk uit.
En zijn rol in de serie vind ik ook erg leuk.
 

Welke serie(s) volg je op dit moment? 
  Criminal minds , Castle , Grey's Anatomy en The Blacklist.
Maar als jullie nog leuke series weten , laat het dan gerust weten.
 
Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
De enige die ik kan bedenken is Scrubs.
Volgens mij is die show gestopt erg jammer!
Maar de laatste afleveringen vond ik al minder omdat J.D. uit de serie ging.
Toch wel de hoofd personage voor mij.
 
Welke serie wil je nog graag zien?
Genoeg , Gotham lijkt me bijvoorbeeld echt heel leuk.
Verder heb ik niet echt series die ik zou willen zien.
 
Heb je al wel eens een serie of enkele afleveringen herbekeken? 
Ja , Criminal Minds en Grey's Anatomy heb ik vorig jaar opnieuw gekeken.
Alle afleveringen achter elkaar door gekeken.
 
Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven? 
How to get away with murder.
Deze serie is van de zelfde schrijfster van Grey´s Anatomy.
Opzich een leuke serie maar niet leuk genoeg om door te kijken.
Misschien een andere keer opnieuw een poging doen.

Met welk personage zou je wel eens van plaats willen ruilen?
 Ik heb niet echt een personage waar ik van plaats mee wil ruilen.
Dus dit word een kort antwoord haha!

Zo dit waren mijn antwoorden op de Serie Tag.
Q: Welke series volgen jullie?
  

8 opmerkingen:

  1. Wauw leuke tag zeg!!! ♥♥♥ aaag crinimal minds ben ik ook echt gek op!!! Kijk je ook seizoen tien? :) geen idee of het morgen weer verder gaat... en ik kijk ook once upon a time , the vampire diaries , pretty little liars , gossip girl en ik wil verder kijken met girlmore girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Tag. Ik kijk op dit moment The Blacklist en Once Upon A Time , ook echt een leuke serie. De Vampire Diaries heb ik hiervoor gekeken, ook echt een aanrader. Ik wacht op het volgende seizoen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The blacklist!! Ik kon hem gister niet kijken, kan hem tot nu toe nergens downloaden met nederlandse ondertiteling.. balen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ik vind zelf Supernatural, Pretty Little Liars en The Vampire Diaries erg leuk. Lost hebben we hier trouwens een tijd terug ook helemaal uitgekeken, dat vind ik ook wel een aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke tag! Ik denk dat ik deze ook wel ga invullen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke tag! Ik ben ook heel benieuwd naar Gotham, lijkt me een leuke serie :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Criminal kinds is ook een van mijn favorieten, verder kijk ik ook graag naar once upon a time (waar ineens een hele boel mensen fan van zijn) grimm (helel gaaf bewerkt) en The paradise ben ik nu aan begonnen met mijn moeder. X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx