zondag 19 oktober 2014

Tag: 5 Reasons why i smile


Laatste tijd is er weer een tag die de ronde gaat in blog land.
De 5 Reasons why i smile tag.
Ook al ben ik niet getagd heb ik toch besloten om de tag in te vullen.
Benieuwd naar dingen waar ik gelukkig van word?



1. Me lieve vriend Dennis.
Hij maakt me elke dag weer gelukkig.
Van elke dag thuis komen en samen eten tot leuke dagjes uit.
We zijn inmiddels meer dan 1,5 jaar samen en ben nog steeds verliefd.
En er komen nog vele jaren bij met genoeg leuke dingen op de planning.
Met volgend jaar waarschijnlijk onze eerste vakantie samen!

 
2. Me familie
Uiteraard hoort me familie in dit rijtje thuis.
Met in het bijzonder me moeder , me broertje , me schoonzus en me nichtje.
Nu ik weer in Alkmaar woon zie ik me moeder weer wat vaker gelukkig.
Me broertje en ze vriendin wonen in Denemarken dus hun zie ik niet zo vaak , maar elke keer is het weer leuk.

 
3. Mijn werk als kapster.
Ik doe dit werk nog elke dag met veel plezier.
Mensen blij maken met hun haar geeft inmens veel voldoening.
Elke dag is weer anders en elke klant is weer anders , dit maakt het mijn droomberoep.


4. Mijn blog Expecto Patronum.
Ik ben zo blij met me blog , elke artikel schrijf ik met veel plezier en liefde.
Elke reactie en elke volger geeft me elke keer weer een glimlach.


5. Me vrienden en Tommy
Een dubbele smile dit keer.
Namelijk me vrienden die ik nu weer vaker zie sinds ik weer in Alkmaar woon.
En onze lieve kat Tommy , hij is echt ons maatje.
Hij is altijd blij als we thuis komen echt een schatje.

Dit zijn dingen waar ik gelukkig van word.
Ik tag niemand in het bijzonder , aangezien heel veel blogger deze tag al hebben gedaan.

6 opmerkingen:

  1. je hebt hem heel mooi ingevuld met mooie foto's erbij! genoeg om voor te lachen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt hem heel leuk ingevuld! Ik herken veel dingen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn zeker belangrijke dingen :) Leuke tag is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je de tag ook hebt gedaan! Leuk ingevuld ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik ongeveer dezelfde top 5 zou invullen! Leuk om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag weer, en leuk ingevuld :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx