maandag 20 oktober 2014

Instagram Diary #34


Het is weer maandag dus tijd voor een instagram diary.
Afgelopen week was een leuke week!
Benieuwd hoe me week was?
Klik dan snel op lees verder.



Terwijl me vriend lekker voetbal kijkt , keek ik me lievelings-serie Criminal Minds.


Lekker een kopje thee in de smaak Apple Pie , echt een heerlijke thee.


Work selfie tijd.


Het was weer tijd voor heerlijke chocolade pepernoten.
Echt verslavend haha


Zaterdag gingen we gezellig naar Sneek voor de verjaardag van een vriendin.
We gingen eerst gezellig op een terasje zitten en later nog even winkels kijken.


We waren tegen etenstijd pas weer thuis en we hadden niet echt zin om te koken.
Dus het werd heel slecht de Mac.


Uiteraard haalde ik ook een Mcflurry M&M's.


Bij de Xenos in de Sneek kochten we dit mooie notes/memo bord.
Erg handig om de week planning op te schrijven.


Ook kocht ik deze schattige slofjes bij de Xenos.

Afgelopen week was een leuke week , ik ben benieuwd wat aankomende week brengt.
Hoe was jullie week?

6 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx