donderdag 21 augustus 2014

Fashion: Esprit Wishlist


Het is al weer een tijdje geleden dat ik een wishlist met jullie deelde.
Dus ik dacht het is weer eens tijd voor een wishlist.
Dit maal een met fashion items van het merk Esprit.
Vroeger had ik altijd wel items van Esprit in me kast hangen, het is een leuk merk met leuk kleding.
Nu het langzaam weer richting de herfst gaat, wil ik mijn kleding kast daarop aanpassen.
Want op dit moment is mijn kledingkast voornamelijk gericht op de zomer.
Benieuwd naar mijn wishlist voor de herfst?
Klik dan snel op lees verder!




Ik begin met een drietal vesten.
Voor in de herfst/winter hou ik van de combinatie van een shirt met een leuk vest erop.
Ik heb 2 opvallende vesten uitkozen en één basic zwart vest.
De opvallende vesten zou ik combineren me een basic shirtje , zodat het vest goed opgevald.
Het zwarte vest daar in tegen zou ik combineren met een lekker opvallend kleur shirt.
Alle drie zijn het langere vesten , dit vind ik prettiger zitten als een kort model.
 


Voor bij de vesten heb ik 2 shirts uitgezocht , 2 simpele basic shirts met een leuke statement tekst.
Dit soort shirts kan je eindeloos combineren wat ze heerlijk veelzijdig maakt.
Ook heb ik een top met lange mouwen uitgezocht.
Voor dagen wanneer het minder koud is , is zoiets ideaal.
Op de deze manier kan je bijvoorbeeld een wit basic shirt met print combineren.


Uiteraard hoort er bij een nieuwe look ook een leuke broek.
Ik heb een zwarte slim fit jeans uitgezocht , in elke kast hoort een zwarte skinny jeans vind ik!
Verder ging ik voor de verandering voor een groenige kleur broek , wat erg leuk is voor de herfst.
Verder koos ik een mooie chique zwarte jumpsuit uit , dit in combinatie met een leuke blazer/vest en je outfit is helemaal af.
Op deze manier kan je onder andere een zwarte skinny combineren.



En om de look helemaal af te maken nog een paar leuke accessoires.
Met deze leuke bikerboots maak ik de outfit net even wat stoerder.
De sjaal is ten eerste voor de warmte maar is ook een mooie eyecatcher.
En een om me pols doe ik een mooi klassiek horloge.
Op deze manier kan je onder andere stoere boots combineren.

Wat vinden jullie van mijn wishlist?
En hebben jullie items van Esprit in de kledingkast hangen?


4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx