woensdag 20 augustus 2014

Beauty: Rituals Ancient Beauty pakket


Vandaag heb ik een review voor jullie van dit heerlijke Rituals pakket.
Dit pakket heb ik gekregen voor me verjaardag.
En ik dacht ik vertel even kort wat ik ervan vind en hoe de producten zijn.
Benieuwd wat ik ervan vind?
Klik dan snel op lees verder!




We beginnen met de Yogi Flow , foaming shower gel.
In de geur Indian Rose & Sweet Almond Oil.
Dit is voor mij voor het eerste dat ik een foaming shower heb dus ik was heel benieuwd.
We beginnen met de geur hij ruikt echt heerlijk , niet te zoet maar wel aanwezig.
Verder is hij ook erg prettig in gebruik , hij verdeelt zich goed.
Dit product is zeker een topper voor mij!
Ik heb nog een foto van de substantie voor jullie hieronder.



Er zit ook een een nourishing body cream in.
In de geur Indian Rose & Himalaya Honey.
 Hier heb ik niet veel over te vertellen alleen dat ik er heel tevreden mee ben.
Hij ruikt echt lekker en de geur blijft ook redelijk lang hangen.
Na gebruik voelt me huid ook heerlijk zacht en gevoed aan.



Verder zat er een een shampoo in die je haar extra glans zou geven.
De shampoo ruikt erg lekker en is prettig in gebruik.
Ook voelt me haar schoon aan na gebruik.
Maar ik kan niet zeggen dat me haar extra glansde door de shampoo,
Maar evengoed is het een fijne shampoo.


Als laatste behandel ik de scrub voor jullie.
Dat ik hem open maakte kwam er een hele frisse geur me tegemoet.
Het is grove scrub die fijn in gebruik is.
Na het gebruik voelt me huid echt zacht aan.

Wat is dit echt een heerlijk pakket.
Dit zijn mijn eerste producten van het merk Rituals en het is me goed bevallen.
Ik ga zeker vaker een bezoek brengen aan Rituals.
Hebben jullie producten van Rituals?


3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke producten geniet er maar lekker van x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke producten heeft rituals ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk. Ik heb een hele stash, en ik werk er! Heel slecht voor m'n portemonnee...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx