zaterdag 15 maart 2014

OOTD P!nk

Goedemorgen =)

En toen was het al weer zaterdag , deze week is echt voor bij gevlogen!
Was een gezellig weekje.
Woensdag was ik even gezellig de stad in geweest met een vriendin.
Waar je in mijn New In bericht kon lezen wat ik heb gekocht.
Verder ga ik samen met me vriend vanavond gezellig bij wat vrienden langs.
Even bij praten met wat lekker hapjes erbij natuurlijk haha!
En morgen zijn ik en me vriend 1 jaar samen dus dat gaan we uiteraard vieren!
Uiteraard komt hier nog meer over op blog!

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
In ieder geval fijn weekend iedereen =)
Xx





Vest: Primark
Shirt: P!nk Concert shrit
Broek: H&M
Schoenen: Dr Martens
Ringen: Onbekend
Ketting: Marktplaats

6 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx