maandag 26 maart 2018

Weekly Diary #13 Sporten , Veel foodfoto's , Uiteten


Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe Weekly Diary.
Afgelopen week was weer een leuke week!
Ik ging heerlijk uiteten en heb weer heerlijk gesport!
Deze week loopt van zondag 18 maart tot en met zaterdag 24 maart.
Benieuwd naar mijn week?
Klik dan snel op lees verder!



Zondag
Net zoals vorige week haalde ik na de boodschappen weer een heerlijke kokosmakron met chocolade.
Het is tenslotte weekend!
's Middags was het tijd voor AZ , ze hebben op het nippertje gelukkig gewonnen.
Rond etenstijd gingen we naar de bioscoop toe , we hadden een lekker broodje gehaald bij de Spar.
Dit keer gingen we naar de film Tomb Taider , ik vond het een goede film!
Eenmaal thuis namen we nog een lekker kopje thee om op te warmen.
En gingen daarna richting bed met lieve Tommy en Toby.


Maandag
Vanaf deze week probeer ik weer wat "strenger" op mijn eten te letten en minder tussendoortjes te nemen.
Op mijn werk nam ik al eerste tussendoortje een heerlijke sesam crunch reep , dit is echt heerlijk!
Voor de lunch had ik lekker 3 crackers met gezond beleg en komkommer.
En als middag tussendoortje een banaan , ook probeerde ik meer water te drinken vandaag.
's Avonds deden we niet heel veel en gingen we op tijd richting bedje.
Ik nam nog een lekkere koekje als tussendoortje.


Dinsdag
Voor het sporten ontbijt ik altijd met yoghurt muesli , dit werkt het beste voor mij.
Het was weer een heerlijke workout , ik ben met gewichten van 2 naar 3 kilo gegaan!
De rest van de middag deed ik het rustig aan en keek ik Grey's Anatomy.
Wederom gingen we op tijd naar bed toe , dit keer kwam Tommy er weer gezellig bij.


Woensdag
Vandaag was een behoorlijk drukke dag op het werk , pff!
Maar ik wat wel weer een gezonde lunch.
Dit keer weer 3 crackers met gezond beleg en komkommer , dit keer had ik er ook een eitje bij gedaan.
's Avonds gingen we lekker pannenkoeken eten , zo lekker!
We eten altijd de glutenvrije pannenkoeken vanwege mijn darmen.
Na het avondeten gingen we nog even stemmen!


Donderdag
Heerlijk dagje vrij , ik word rustig wakker met Toby gezellig erbij.
Daarna is het weer tijd om te sporten , wederom weer een heerlijke workout.
Ik had de dagen erna nog flink spierpijn ervan!
De rest van de middag keek ik wederom weer Grey's Anatomy , oeps!
's Avonds was het weer tijd voor Temptation Island.
Ik kan niet wachten op de volgende aflevering!


Vrijdag
Wederom een foto van mijn lunch op het werk.
Dit keer nam ik even lekker een cracker met pindakaas!
's Middags nam ik een lekker koekje van Belvita als tussendoortje.
's Avonds was het weer tijd voor een nieuwe kleurtje op mijn nagels.


Zaterdag
Vandaag had een collega heerlijk een appel-kruimeltaart mee genomen , hij smaakte erg lekker!
Na het werk nog even een selfie voordat ik uiteten ging.
Ik wederom uiteten bij La Cubanita maar dit keer gezellig met mijn collega's.

Zo dit was weer een leuke week!
Een week met veel food foto's en heerlijk uiteten in het weekend.
Voor aankomende week staat er nog niet veel op de planning.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt!

Q: Hoe was jullie week?

2 opmerkingen:

  1. Veel food foto's idd ;) maar wel lekker gezond bezig. Zou ik ook echt vaker moeten doen maar soms door stress denk ik er gewoon niet aan of heb ik zoiets van: AAAAH dat kan volgende week wel (oops)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo haha inderdaad veel food foto's ... Maar je bent top bezig zeg!! Haha leuk hé Temptation Island... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx