donderdag 29 maart 2018

Beauty: Opgemaakt Maart


De maand is alweer bijna voorbij dus tijd voor mijn opgemaakte items.
Afgelopen maand maakte ik aardig wat op dus laten we snel beginnen!
Klik op lees verder om te zien wat ik van de producten vond!



Kruidvat Micellair water
Een fijn product die goed mijn make-up weg haalt.
Van dit product heb ik al een nieuwe in gebruik dus zeker een product wat ik opnieuw zou kopen.

Keune Color Conditioner
Deze conditioner ruikt echt heerlijk!
Verder verzorgt hij mijn haar goed en word mijn haar er lekker zacht van.
Ook zorgt hij er voor dat mijn paarse kleur lang mooi blijft.
Ook van dit product heb ik alweer een nieuwe in gebruik.

Kruidvat babyshampoo
Ik gebruik altijd babyshampoo voor het schoonmaken van mijn kwasten.
Deze is daar erg fijn voor en ook hiervan heb ik een nieuwe in gebruik.


Lush The Comforter shower cream
Echt een fijne geur van Lush , zo jammer dat hij uit het assortiment is.
Alleen was dit flesje van een slechtere batch of zo omdat hij anders was van structuur als ik gewend ben.
Dit product is helaas niet meer te koop dus kan ik hem niet opnieuw kopen.

Lush Ocean Salt
Echt een fijne scrub voor mijn gezicht.
Zo jammer dat er geen lush bij mij in het centrum zit.
Zodra ik weer in Amsterdam ben koop ik weer een nieuwe ocean salt.

Lush Charity Pot
Een fijne bodylotion met een heerlijke geur.
Hij is ook erg fijn met aanbrengen , en trekt snel in.
Ik denk alleen niet dat ik hem opnieuw ga kopen , ik probeer te minderen met Lush spullen.

Lush Snowfairy bodyconditioner
Dit is echt mijn favorieten geur lijn van Lush , heerlijk zoet!
Ik heb gelukkig nog een back-up pot hiervan.
Hoewel de geur echt heerlijk is denk ik niet dat ik dit product opnieuw zou kopen.

 TBS Frosted plum lijn
Dit is echt een heerlijke geurlijn van The Body Shop.
Zo jammer dat hij niet meer te koop is.
Ik heb gelukkig nog een douchegel en kleine bodybutter als back-up


Intuition scheermesje
Dit product maak ik bijna elke maand op en kan niet meer zonder!
Hema nachtcrème
Echt een hele fijne nachtcrème voor mijn huid.
Hij verzorgt en voed mijn huid erg goed , ook ruikt hij erg lekker.
Inmiddels heb ik al een nieuw potje in gebruik.

NYX brow pencil
Echt een heel fijn wenkbrauw product die ik dagelijks gebruik.
Het is de perfecte kleur voor mijn wenkbrauwen en werkt fijn in combinatie met mijn Catrice wenkbrauw poeder.
Ik heb inmiddels al een nieuwe in gebruik.

Essence mascara
Een fijne budget mascara die een mooi effect geeft op mijn wimpers.
Momenteel heb ik de nieuwste mascara van NYX in gebruik maar van deze mascara heb ik nog een back-up liggen voor daarna.

Kat Von D concealer
Op zich een fijne concealer maar niet heel bijzonder.
Ik heb andere meer budget concealers die veel fijner zijn.
Dus deze koop ik niet opnieuw.

Kruidvat rose parfum
Ik gebruik deze parfum altijd voor op mijn werk.
Deze geur variant ruikt erg lekker dus die zou ik zeker opnieuw kopen.

Zo dit waren een hoop opgemaakte items weer.
Dit keer met een hoop favorieten en een paar minder fijne producten.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Welke product heb jij afgelopen maand opgemaakt?

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien! Ik vind de Frosted Plum collectie ook heerlijk, inderdaad jammer dat die niet meer te koop is. Ben benieuwd naar die Essence mascara, volgende keer eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx