vrijdag 8 december 2017

New In: Fashion Shoplog


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een Fashion shoplog deelde.
Met black friday kocht ik een paar items en eergisteren kocht ik wat items voor de kerst.
Het is niet veel wat ik gekocht heb maar ik wou het toch delen met jullie!
Benieuwd naar mijn aankopen?
Klik dan snel op lees verder!


Met black friday kocht ik dit leuke paars/rode blouseje.
Ik draag graag een blouse en dit is helemaal mijn kleur!
Hij zit als gegoten en past helemaal bij dit seizoen.
De blouse komt van de H&M en heeft nog andere kleuren/designs.
Normale prijs: 14,99 euro Black friday prijs: 12 euro.


Ik was echt toe aan nieuwe goede broeken.
Voorheen droeg ik altijd de shaping jeans van H&M.
Ze zitten heerlijk , sluiten mooi aan en voelen fijn.
Dus met de Black friday korting besloot ik mijn slag te slaan.
Ik kocht een donkergrijze en donkereblauwe shaping jeans.
Normale prijs: 49,95 euro Black friday prijs: 39,95



Eergisteren ging ik shoppen met een doel.
Ik zocht leuke kleding voor de kerst/nieuwjaar.
Ik ging eerst naar de Primark , hier slaag ik laatste tijd eigenlijk niet meer.
Dit keer vond ik deze leuke feestelijke top.
Hij heeft cut-outs bij de schouders , hierdoor zie je mijn nieuwe tattoo goed.
Dit leuke shirtje kost: 10 euro



Ik hou echt van de Costes , het is echt een super leuke winkel.
Dus tijdens mijn zoektocht bracht ik uiteraard ook een bezoekje aan de Costes.
Ik zag deze super leuke top hangen en was meteen verliefd.
Wederom een top met cut-out bij de schouders.
Normale prijs: 39,95 euro Sale prijs: 19,95 euro

Het is geen grote shoplog maar ik ben met elke item erg blij.
Ik koop laatste tijd een stuk minder kleding , ik probeer kritischer te kijken voor ik iets koop.
Ik ben in ieder geval klaar voor de feestdagen!
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Heb jij je kerstoutfit al klaar? 

2 opmerkingen:

  1. Oeh chique blouse van Costes zeg, gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie blouse. Ik moet ook nog een keer wat bloesjes erbij halen! Ik heb er gewoon geen een meer haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx