donderdag 28 december 2017

Fashion: 5 favorieten outfits van 2017


Het jaar 2017 is bijna voorbij , dus tijd om terug te kijken op het jaar.
Dit keer kijk ik terug op mijn outfit artikelen van dit jaar.
Ik deel elke week met veel plezier een nieuwe OOTD.
Vandaag deel ik mijn 5 favorieten outfits van het afgelopen jaar met jullie.
Benieuwd naar de outfits?
Klik dan snel op lees verder!



Deze outfit is niet zozeer een favoriet omdat ik het nu nog een leuke look vind.
Maar meer omdat ik na het afvallen voor het eerst zonder schaamte in een korte broek durfde.
De kleren heb ik niet meer aangezien die beide te groot waren geworden.


Deze outfit zou ik zo weer dragen.
Ik ben echt dol op dit shirt van de Costes , inmiddels heb ik hem ook in het zwart.
Dit is echt een fijne outfit voor een na-zomerse dag.


Deze outfit is een perfecte combinatie tussen stoere en lieve items.
Ik hou van stoerdere looks maar op ze tijd draag ik ook graag pastel kleurtjes.
Deze outfit is daar het juiste voorbeeld van.


Ik ben echt dol op deze blouse , dus deze outfit moest sowieso in dit artikel.
Ook draag ik mijn mooie biker boots die ik graag draag in de herfst/winter.


Als laatste deze leuke outfit , de eerste outfit met mijn paarse haar.
Wederom met een prachtige costes top en dit keer mijn mooie Dr. Martens.
Deze outfit hoorde ook zeker thuis in dit rijtje.

Zo dit waren mijn favorieten outfits van het afgelopen jaar.
Stuk voor stuk outfits die ik met veel liefde heb gedragen.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Welke van de 5 outfits vind jij het leukste?

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx