donderdag 23 november 2017

What i eat in a day #2 Dagje werken & Cheatmeal


Laatste deelde ik mijn eerste What i eat in a day artikel.
Toen van een dagje dat ik vrij was en ging sporten.
Ik vond dit een leuk artikel om te schrijven dus besloot het nog een keer te doen.
Dit keer van een dag dat ik werkten en 's avonds een cheatmeal had.
Benieuwd naar de tweede editie van What i eat in a day?
Klik dan snel op lees verder!

Disclaimer: Ik beweer niet dat wat ik eet 100% gezond is.
Ik eet op mijn manier maar met Sonja nog in mijn achterhoofd.
Tegenwoordig zijn er zoveel soorten eetpatronen , en dit is die van mij waar ik blij mee ben.



Ontbijt
Op dagen dat ik werk ontbijt ik altijd met een 2 bruine boterhammen en een kopje thee.
Dit keer had ik als beleg 30+ kaas en pindakaas.


Tussendoortje 1:
Rond 11:00 nam ik mijn eerste tussendoortje.
Dit keer nam ik een eierkoek en een glas water , nog helemaal Sonja proef haha!



Lunch
Als lunch nam ik 1 wrap met kipfilet/roomkaas/sla & komkommer.
Deze had ik nog over van de vorige dag.
Ik nam er nog twee crackers bij , 1 met grillworst en 1 met twents kruidentuintje van Johma.
Hierbij dronk ik een glas water en een kop thee.


Tussendoortje 2:
Na de lunch nam ik 's middags nog een tussendoortje.
Dit keer koos ik voor een melk biscuit koekje , deze zijn echt super lekker.


Avondeten ; Cheatmeal!
Ik was heerlijk een avondje alleen thuis dus ik besloot lekker Mexicaans eten te bestellen.
Het was tenslotte weekend dus het mocht van mij zelf.
Ik bestelde nacho cheese , een taco en een burrito.
Het smaakte allemaal erg lekker.
Je kan mij echt wakker maken voor Mexicaans eten!

Zo dit was mijn tweede editie van What I Eat In A Day!
Dit keer met overdag gezondere keuzes maar 's avonds een lekkere ongezonde maaltijd.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Voor welk eten mogen ze jou wakker maken?

1 opmerking:

  1. Ooh wat lekker je avondeten haha! Ik ben benieuwd of je ook fruit eet? Ik ben er gek op en eet het graag als tussendoortje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx