donderdag 2 november 2017

What i eat in a day #1 Dagje vrij en Sporten


Ik ben 20 kilo afgevallen door middel van het Sonja Bakker dieet.
Inmiddels ben ik al een tijdje bezig zonder de hou vast van de boeken.
Niet elke dagen zijn even gezond maar ik probeer in grote lijnen er goed op te letten.
Ook ben ik sinds kort weer begonnen met 2x per week te sporten.
Daarom besloot ik vast te leggen wat ik op een dag eet en dit te delen met jullie.
Dus benieuwd naar mijn eerste What i eat in a day artikel?
Klik dan snel op lees verder!

Disclaimer: Ik beweer niet dat wat ik eet 100% gezond is.
Ik eet op mijn manier maar met Sonja nog in mijn achterhoofd.
Tegenwoordig zijn er zoveel soorten eetpatronen , en dit is die van mij waar ik blij mee ben.



Het is vandaag dinsdag en dan ben ik altijd vrij.
Op mijn vrije dag ga ik altijd sporten.
Voor het sporten ontbijt ik ook altijd met 200gram (dit keer 203 gram schoot iets uit haha) yoghurt met daarin 3 scheppen muesli.
Dit is nog volgens Sonja hoeveelheden.
Hierbij drink ik nog een glas water.


Na mijn ontbijtje pak ik mijn spullen en ga ik naar de sportschool.
Tijdens het sporten drink ik de hele bidon met water leeg.
Ik hou nog steeds de 6 maaltijden aan van Sonja dus na het sporten is het tijd voor een tussendoortje.
Ik kies vaak voor een banaan , dit vult goed en is lekker.


Eenmaal thuis ga ik eerst even douchen en omkleden.
Daarna stofzuig ik het huis nog even snel , dit moet ook gebeuren.
Daarna is het tijd voor de lunch.
We hadden nog lekker kaiserbroodjes over van het weekend dus die verwarmde ik even in de oven.
Ik kan nooit kiezen wat ik qua beleg wil , zoals nu dus ook haha!
Ik nam 1 broodje met pindakaas en de andere met kaas en twents kruidentuintje.
Ook nam ik er een eitje bij en een lekker kopje thee.


Rond 4 uur neem ik een meestal een tussendoortje.
Dit keer had ik een kopje thee met een melk bischuit.
Niet het gezondste tussendoortje maar wel erg lekker.


 Dit keer aten we voor het avondeten heerlijk boerenkoolstampot.
Ik hou met avondeten nog steeds de Sonja hoeveelheden aan.
Dus 200gram stampot en ongeveer 100gram rookworst.
Dit is voor een goede portie , ik dronk er een glas vitaminewater bij ook sonja proef!

Zo dit was mijn eerste What i eat in a day.
Ik vond dit erg leuk om vast te leggen en te delen met jullie.
Bedankt voor het lezen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat<3

Q: Willen jullie dit soort artikelen vaker lezen?
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Vind het altijd erg interessant om te zien hoe andere mensen hun eetpatroon vorm geven vanwege mijn opleiding. Ik ben het er helemaal mee eens dat je voor een eetpatroon moet kiezen waar jij je goed bij voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! De stampot ziet er goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten en ik lees ze altijd met veel plezier.
Liefs Xx